Ik heb EINDELIJK mn eigen huis! Op zich hoeft er niet veel aangedaan te worden aangezien deze net is opgeknapt ( op 2 kamers na slaapkamer voor mezelf en slaapkamer voor 1 van de kinderen ) De woonkamer is deze kleur: Ik heb een zwarte grote hoekbank en zwarte gordijnen ( deze stonden er al ) Maar nu ben ik opzoek naar andere leuke meubels ( dressoir vitrine kast buffetkast etc etc ) En wat aankleding om het gezellig te maken! Ik heb geen mega budget Maar wil toch wat leuks van mn eigen huisje maken! Dus alle tips zijn welkom
Ja ik weet waar ik moet kijken Maar ik zoek inspiratie in spullen kleurtjes etc ( ik ben daar niet zo'n kei in haha )
Ik heb een landelijke witte kast en een klein tafeltje. Kleur vloer lijkt iets op jou kleur en ik heb ook een donkere bank en vitrages. accessoires kunnen bijv. in rose
Als gordijnen en bank zwart zijn zou ik voor witte landelijke meubels gaan. Misschien kun je leuke grenen kastjes,salon tafel en eettafel via mp of kringloop scoren voor een leuk prijsje en dan zelf pimpen?
En ik zou kijken naar welke kleuren jij mooi vindt en dan kijken hoe je deze kan combineren met het zwart van de gordijnen en je bank....en hou je van neutraal, of juist van kleur? Ik denk dat licht hout ook mooi staat bij het zwart. Of teak-hout, heeft een mooie warme uitstraling. Anders is het weer zo zwart/wit, tenzij je dat mooi vindt natuurlijk. (ikzelf heb nog een mooie bordeaux-rode chinese tv kast in de aanbieding........)