Zal wel goedkomen met dat geld, in december krijgt ze waarschijnlijk 13e maand of kerstgratificatie )
Ik zou het niet kunnen laten om die extentions dan per ongeluk aan haar voorhoofd te bevestigen ofzo. Raar mens, bah Maar leuk kapsel heb je nu!
Dat is wel lef hebben, ga je dat werkelijk doen?? Als ik zo'n werk had afgeleverd, zou ik denk ik, emigreren... die kwam nog in geen meter meer van mijn haar!!
Ja natuurlijk ga ik dat doen, dat is mijn job...en ik ga dat zelf heel goed doen want ik lever tenminste goed werk af Maar 1. De volle pot zonder kortingen of fevers 2. Mijn geld dat ik nog moet komt er sowieso bij That is my revenche hahaha
Oooh ik ( dom blondje) had het verkeerd gelezen..JIJ gaat HAAR die extensions zetten.. hmm, dat zou ik ook zeker graag doen. Maar aan de andere kant, je kan ze natuurlijk niet slecht gaan zetten, dan zou je nog zomaar klanten kwijt kunnen raken, door haar.. Ik zou ook in elk geval haar de volle pot laten betalen ( misschien een extra tarief voor haar maken) Succes en veel plezier ermee Pluisje