Omg kapselblunder....

Discussie in 'De lounge' gestart door namoli, 19 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Ik vind dit heel erg.

Ik zou echt je geld terug vragen en naar een goede kapper gaan en vragen of hij er nog wat van kan maken... maar ik vrees het ergste...
    Sterkte

2. Macabre

Macabre Actief lid

10 nov 2014
    194
    0
    0
    ✖
    Jeetje... :(

3. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.539
    1.551
    113
    Maar dat is inderdaad erg slecht gedaan ja. Als het er zo uit zou zien, dan had ik ook echt mijn geld teruggevraagd.

4. Moli

Moli Niet meer actief

O.M.G...

Ik zou toch aansturen op het geld terug.

5. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Heel erg, sorry dat ik het zeg. Zou bellen en je kapsel opnieuw laten fatsoeneren, dit ziet er niet uit.

6. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    o m g,dit is idd wel heel erg zeg! :(
    Zou zeker mn geld terugvragen! dit is nog geeneens 1 euro waard.
    Vind t echt rot voor je meis :(

7. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Maar jij had toch ooit fotos van jezelf geplaatst, dacht dat je turks was?

Of ik vergis me.

8. namoli

namoli Bekend lid

27 jan 2012
    697
    0
    0
    Nee had het niet gezien omdat ze het naar boven heeft geföhnd. Ik had wel onmiddellijk gezien dat het veel te kort is natuurlijk maar ja als het eraf is... Ook met de highlights zijn er fouten gemaakt zo heb ik hier en daar zelfs vlekken.

Ik kan echt wel huilen, ik vermijdt nu bewust de spiegels omdat ik me dan zo slecht voel.

Het is eigenlijk zo dat ik meer dan 10j hetzelfde kapsel heb. Gewoon schouderlengte en een beetje opgeknipt. Ik was dat zo beu dus dacht ik doe een iets anders...nu heb ik er wel dikke spijt van!!! Maar wat kan ik nu doen?? Antwoorden doet ze al niet meer.'.

Heeft er iemand tips voor "dat" te verhelpen??

9. KnuffelBien

KnuffelBien Actief lid

17 dec 2007
    236
    0
    16
    ohh my, jeetje

ik zou eens een kapsalon in de buurt bellen en het verhaal uitleggen. misschien wil er wel iemand aan huis komen. Bij ex schoonmoeder destijds ook gebeld en was geen probleem ivm situatie om voor een keer aan huis te komen

10. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Ohhhh wat erg!! Ik zou haar ook echt niet meer in de buurt van mijn haar laten komen. Deze vrouw weet duidelijk niet wat ze doet. Is ze wel echt kapster? Ik zou er echt op staan om m'n geld terug te krijgen , dit kan echt niet.

11. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    OMG, zelfs ík knip beter!:$

Alsof de ratten eraan gevreten hebben, echt erg!:(

12. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Heeft ze een facebook pagina ofzo? Ik zou even hele goede reclame voor deze dame in kwestie maken, zeker als ze het fatsoen niet meer heeft om op jou te reageren.

13. namoli

namoli Bekend lid

27 jan 2012
    697
    0
    0
    Nee niet Turks :D had eens ooit 1x een foto van mezelf geplaatst wel met een hoofddoekje aan. Dat geluk heb ik nog dat ik een hoofddoek draag want met dit kapsel zou ik nooit buiten durven gaan

14. amy1982

amy1982 Lid

3 sep 2013
    59
    0
    6
    NULL
    NULL
    Echt je geld terug vragen!! Die gene mag zich echt geen kapster noemen..

15. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Jeetje.. ik heb echt totaal geen verstand van knippen en kapsels en dat soort dingen maar dit is inderdaad echt erg. Ik vind het ontzettend verdrietig voor je en zou s.s.m. naar een echte kapper gaan om het te laten herstellen.

16. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    O dit is wel heel erg. Hiervoor moet je echt je geld terug eisen. Is zij echt kapster? Onvoorstelbaar

17. namoli

namoli Bekend lid

27 jan 2012
    697
    0
    0

De bovenlaag is vanboven ong 4cm dus niet erg lang. Er zitten nog laagjes op zou ik maar zeggen :(

18. mamsam

mamsam Bekend lid

25 mrt 2013
    649
    0
    0
    NULL
    NULL
    als ze niet meer op jou reageert, zou ik een vriendin ofzo een afspraak met haar laten maken en zorgen dat ik daar dan bij was. mijn geld terug eisen en een andere goede thuiskapster laten komen. echt heel erg hoe ze jou de straat op stuurt hoor...

19. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.251
    11.840
    113
    Ja, dat zie ik nu bij de andere foto's ook. Ik zag eerst alleen die van achteren.
    Heel vervelend voor je. Ik zou een andere kapper laten komen en diegene om advies vragen.
    Ik weet niet wanneer je weer zou mogen verven? Want als je ook nog met vlekken zit, dan zou ik het proberen in 1 kleur te verven, zodat die niet meer opvallen.

20. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Jeetje zeg. Wat slecht geknipt. Volgens mij heeft ze hier geen opleiding voor gevolgd of wel?

Wat vervelend voor je! Ik zou toch naar een kapsalon bellen en even uitleggen wat er gebeurd is. Of een thuiskapper via via regelen. Succes!

Deel Deze Pagina