Holy macaroni! Waar heeft zij haar diploma gehaald? Eerder gekregen bij een pakje boter.... Ik zou naar een goede kapsalon gaan en dan haar dit geld laten betalen plus het geld wat je bij haar als korting gegeven hebt.
Zeker dat ze wel een diploma heeft? Zelfs als klant zou ik haar niet meer in de zaak binnenlaten tot ze elke cent heeft terugbetaald. En als je voor een baas werkt (weet niet of je als zelfstandige werkt) zou ik het ook zo uitleggen aan hem.
Zij is echt geen kapster, bestaat niet! Die botte kortere bovenlaag, zoiets verzin je toch niet? Ik heb mijn haar zoals de voorbeeldfoto en daarbij is de onderste laag korter, zodat de bob mooi vol valt. Ik zou echt kapot zijn als het zo geknipt zou zijn als jouw haar!
Dit vind ik echt sneu voor je. Ik zou haar voorstellen om een herstelbeurt bij een echte kapper te betalen voor je. En dat je haar anders alsnog een factuur stuurt voor de 70 euro die ze als korting bij jou heeft gekregen. Misschien is er een lieve (echte!) kapster op zp die in je buurt woont en die je wil helpen?
Vreselijk zeg, dit is echt helemaal verknipt. Wat een prutswerk. 70 durft ze hiervoor te vragen?? Ze zou zich moeten schamen zeg. Ik hoop dat je gauw geholpen wordt door een goede kapper, misschien valt er wat op te lossen met extenstions? Ik zou wel echt achter mijn geld aan gaan, bel haar anders op ipv berichtjes te sturen. Succes!
Dit is echt bizar... Kan me ook niet voorstellen dat zij niet ziet dat ze je verknipt heeft Zeker weten dat dat geen gecertificeerde kapster is hoor!! Lijkt wel of ze het express gedaan heeft, dit kan écht niet, hele happen eruit En de bovenlaag lijkt als een soort rand/helm geknipt.. Als ze komt voor haar extensions eruit te laten halen zou ik haar net zo knippen
Vind het er vreselijk uitzien. Dit kan echt nooit een kapper zijn. Geloof ik echt niks van. Ik zou haar opbellen en het geld terugvragen, nee terugeisen. Ze moet zich echt schamen!
Wow! Nou, ik zou toch dat geld terugeisen. Vind het al heel wat geld voor een knipbeurt, maar dan zou je er op z'n minst van uit gaan dat het goed gebeurt. Ah, dit is echt heel erg.
Oh mijn god!! Dit kan niet joh! Ik zou haar iig nooit en te never meer aan je haar laten zitten. Ook niet om te herstellen! Als ze dit al zo kan knippen, dan zou ik niet teveel van een herstelknipbeurt verwachten! Ik zou eieren voor mijn geld kiezen en bij een goede kapper mijn haar laten knippen. Dan maar wat korter, want sorry dat ik het zeg, nu loop je echt voor schut En ik zou met haar nog wel een appeltje te schillen hebben zeg..
O nee, je haar is echt verprutst! Maar 70 is veel te veel voor een thuiskapster, zelfs als je kapsel wel goed gelukt was. Wij hebben ook een thuiskapster, ik moest laatst 40 betalen voor knippen en kleuren. En bij mij moest er een heel stuk af en het is een heel ander model. Hopelijk krijg je je geld terug!
Wat erg zeg! Zou je geen extensions kunnen nemen? Aangezien je ze zelf zet kun je er goed aankomen denk ik? En dan het geld wat je daaraan kwijt bent haar terug laten betalen + die 70,- Dat is het minste wat ze kan doen, dit moet zij zelf toch ook echt wel gezien hebben dat dit geen normaal kapsel is!
Ze heeft me net geantwoord en ze is eigenlijk wel nog een beetje arrogant!!! Ze zei wat had je dan in gedachten mss? Ik zei ja dat kapsel dat ik je toonde en stuurde haar nogmaals de foto door. Daarop antwoordde ze dat ik dat geen volume in mijn haar ging hebben. En ik zei ja nu ook niet... Ik zei ook dat ze heel eerlijk moest zijn dat ze goed genoeg wist dat ze de mist is ingegaan. Ik echt niet tevreden ben en dat ik me zo echt niet kan vertonen aan mijn klanten... Ik ben tenslotte zelf met haar bezig. Mensen gaan me beoordelen aan de hand van mijn kapsel. En als ik met zo een mislukt kapsel rondloop mensen automatisch gaan denken dat ik ook zo een service aanbiedt. En dat doe ik echt niet!!! Pfff voel me zo ontzettend verdrietig... Het is maar haar zeggen ze maar zo voel ik me niet. Zoals de titel van mijn kapsalon zegt... It's all about hair