Omg kapselblunder....

Discussie in 'De lounge' gestart door namoli, 19 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Wat erg voor je!!
    Wat al velen hebben gezegd, geld terug eisen!!

2. BlijEi

BlijEi Bekend lid

27 sep 2014
    657
    0
    16
    Where the heart is
    Oh my..... het lijkt wel alsof het een "kapster" met een beetje grootheidswaanzin is ofzo?

3. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    #83 Key, 19 nov 2014
    Laatst bewerkt: 19 nov 2014
    Meid wat vreselijk voor je.. Buiten dat het slecht geknipt is vind ik de highlights ook echt niet mooi gezet. Snel een goede kapper zoeken! Ik weet een heel goede thuiskapper in noord holland maar ik zie dat je in belgie woont. Anders had ik je zijn nummer gegeven hij is echt heel goed (beste kapper die ik ooit heb gehad zelf)
    Hoop dat ze het snel een beetje kunnen herstellen. Misschien kunnen ze je helpen met ideetjes van kapsels die ze er nog van kunnen maken, er moet vast iets tussenzitten wat je mooi vindt en wat handig is om te laten groeien straks.
    Echt balen bah bah kan me helemaal indenken hoe je je moet voelen..:( dikke knuffel! Gelukkig groeit haar weer aan. Heb je nu echt helemaal niks aan maar het is gelukkig maar tijdelijk

4. Slaapkop

Slaapkop Actief lid

25 aug 2014
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooo dat is wel erg verknipt ja. Was ze wel een "echte" kapster met diploma en ervaring?

Ik denk dat je je geld best terug kan eisen maar of ze akkoord gaat weet ik niet.

5. namoli

namoli Bekend lid

27 jan 2012
    697
    0
    0
    Als mensen ideetjes hebben wat ik er nog mee kan aanvangen zijn heel welkom!!!

6. namoli

namoli Bekend lid

27 jan 2012
    697
    0
    0
    En ja de kapster heeft een diploma en werkt ik een heel hip kapsalon. Dus ik begrijp er echt niets van!!

7. TanteTrien

TanteTrien Niet meer actief

Zou sowieso je geld terug eisen!! Dit is echt belachelijk hoe ze jou haar heeft vergalt..
    En misschien dat je naar een gewoon kapperssalon kan gaan en daar kijken of ze er iets van kunnen maken,en desnoods laat je haar de nieuwe kappers rekening betalen

8. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    Dit dus...hou in je hoofd dat het tijdelijk is.
    Ik ben zelf ook ooit eens finaal verknipt. Wilde ook een leuke bob, nou op een gegeven moment was ze aan de achterkant met een tondeuse bezig! Achteraf had ik toen al moeten vragen wat ze allemaal aan het doen was aan de achterkant, maar je gaat ervan uit dat die mensen er ervaring meer hebben.
    Toentertijd dus echt met een kippen-nekje rondgelopen, zo kort was het!
    Kon ook wel janken, maar heb me er op een gegeven moment maar bij neergelegd en zodra ik een staartje kon, met veel speldjes er nog wat leuks van proberen te maken.

Nogmaals ik zou als je toch handig bent met extensions deze laten zetten, en haar voor de kosten op laten draaien!

9. Boortje1983

Boortje1983 Actief lid

5 jul 2014
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    :$ ohw wat erg!

Ik denk toch die onderste laag bij laten knippen aan de voorste laag, zodat je dat dubbele kapsel niet meer hebt en het iig recht is.....
    Daarna misschien om de lengte wat te compenseren als je het echt te kort vindt een weave laten zetten, nephaar in laten vlechten of extensions.

Meer kan ik als leek niet verzinnen, buiten een staartje, vlechtje of haarwerkje....

10. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ik zou haar baas inlichten dat ze bijverdiend of de belastingdienst als ze geen geld terug geeft is ze helemaal betoeterd..

11. namoli

namoli Bekend lid

27 jan 2012
    697
    0
    0
    Daar ben ik niets mee hè... Ik ben ook niet zo wraakbelust :D

12. Mienemuisje

Mienemuisje Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.161
    0
    0
    Goed idee!

13. Logan

Logan Niet meer actief

Ik ben kapster en snap niet hoe ze dit voor elkaar gekregen heeft. Wooow.. waar woon je? Ik wil het graag voor je oplossen mits je een beetje in de buurt woont :)

14. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik vind dat wel heel er triest voor je en die kapster heeft haar diploma volgens mij bij een pakje boter gekregen :x

Vindt het echt niet kunnen en zou dan toch eens naar die kapperszaak gaan waar ze werkt en laten zien wat voor werk zij doet, als ze je niet eens fatsoenlijk te woord wil staan en je geen geld terug wil geven dan moet ze maar voelen in mijn ogen.

15. Ik zou haar een link naar dit topic doorsturen, zodat ze in kan zien dat NIEMAND dit normaal vindt, aangezien ze dat zelf niet in lijkt te willen zien.. Bizar joh.. :(

16. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0

Ja of naar de kapsalon gaan waar ze werkt en vragen hoe hun vinden dat het geknipt is 😂zal haar leren

17. Dat zou ik ook doen, maar gezien TS de deur niet uit kan.. Misschien is mailen een optie?

18. Logan

Logan Niet meer actief

En anders inderdaad de salon in gaan en zeggen 'Marietje heeft me geknipt gister maar ik ben niet tevreden'

19. namoli

namoli Bekend lid

27 jan 2012
    697
    0
    0
    Ik ben van België... Nogal ver dus denk ik ...

20. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Misschien de volgende keer bij haar heel veel extra laten betalen.

Anders naar de hippe kapsalon gaan, waar zij werkt.. Om advies te vragen wat er nog aan te doen is.. Uiteraard zullen zij ook de opmerking plaatsen dat je kapsel verknipt is. Wellicht vragen zij wel wie dit heeft gedaan.. En nee, je hoeft het niet door hen te laten herstellen.. Maar zij staat wel voor paal bij haar collega's.

Deel Deze Pagina