Omg kapselblunder....

Discussie in 'De lounge' gestart door namoli, 19 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Logan

Logan Niet meer actief

Ja sorry. :( ik vind het heel erg voor je!

2. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Jeetje wat verschrikkelijk... ik zou dus het zelfde als hierboven doen. Gewoon naar haar werk toe gaan om je haar te showen.. kijken hoe erop gereageerd wordt ;)

3. Ganzje

Ganzje Actief lid

5 nov 2012
    264
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ooo jeetje jah... en als je een stijltang gebruikt en het een beetje bol naar binnen stijlt? Pff balen hoor...

4. vlindertje85

vlindertje85 Actief lid

24 jan 2008
    280
    0
    16
    Ohh myy echt erg :(
    Ik zou ook echt naar die kapsalon toe gaan waar zij werkt en het aan haar baas laten zien en collega s,misschien dat die er nog iets mee kunnen?
    Zo iemand wil je toch niet in dienst hebben? dan moet ze dit toch vaker doen bij klanten?
    Beetje vreemd hoor.

5. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Ik zou zeker naar haar baas gaan! Kom nou dit is belachelijk. €70,-😱 bizar duur hoor...

Sterkte, ik zou de eerste dagen huilend in mijn bed liggen 🙊

6. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Jeetje wat erg :(

Ik snap de hele bedoeling van haar ook niet als ik naar de foto's kijk.. Alsof er random plukken af zijn geknipt. En die onderste laag ook zo apart :(

Ik zou me serieus afvragen of dat diploma van die dame wel echt is/betekenis heeft. Helemaal omdat ze zo geprofiteerd heeft van jouw diensten..

Misschien kun je het haar aan de achterkant met wax oid warrig maken ipv steil.. Misschien valt het dan wat minder op.

7. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Dit is idd wel heel slecht geknipt. Ik zou ook bij de kapsalon langsgaan waar ze werkt.

8. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Nee, dit kan echt geen kapster zijn!:$
    Ze zou je geld toe moeten geven.
    Ik woon in de buurt van Tilburg, ik wil je graag helpen, maar ik weet niet hoe ver je in België woont...
    Ik ben trouwens kapster.

9. namoli

namoli Bekend lid

27 jan 2012
    697
    0
    0

Spijtig genoeg...niet in de buurt:(

10. Niekepiek

Ah dat is jammer, had het graag voor je gedaan, mijn handen kriebelen al:p.
    Ik zou het zeker wel even laten corrigeren.
    Misschien toch een bezoekje brengen aan de salon waar zij werkt!?

11. Niekepiek

Je moet er trouwens wel echt rekening mee houden dat de achterzijde een stuk korter moet wil je het weer toonbaar krijgen, want dit is echt heftig misknipt:(.
    Ik noem dit eigenlijk niet eens knippen, het lijkt wel of ze er een bloempot op heeft gezet en zo met een botte keukenschaar aan de gang is gegaan.
    Het is bijna knap om het zo te "misknippen".

12. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Als ze bij een kapperszaak werkt, zou ik toch echt haar baas inlichten. Al was het maar dat je hem gewoon een foto stuurt van je kapsel.
    Het kan toch niet dat ze dit alleen bij jou flikt? Als ze zo slecht knipt, kan het toch bijna niet dat er niet meer ontevreden klanten rondlopen?

13. Maiasaurus

Maiasaurus Niet meer actief

Wat slecht gedaan, terwijl jij zon leuk idee had. Mijn ervaring is dat goede kappers niet zulke bedragen vragen. Geen 10 euro voor een wasbeurtje en zo.

14. Gigii

Gigii Actief lid

18 apr 2014
    416
    272
    63
    Ben zelf kapster en Als kapster knip je zulke kapsels wel dagelijks hoor. Vraag me af wat voor kapster zij is als ze dat al niet kan knippen. En dan heb je ook nog eens een foto voor je neus. En laat ik maar niet over de highlights beginnen. Vind t heel erg voor je.

15. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

wow... wat mis-knipt! erg sneu voor je!!

16. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Goeie genade, dit is wel het ergste zo ongeveer wat ik ooit gezien heb op dit gebied! :$ Niet alleen de knipbeurt maar de kleur/highlights zien er ook niet uit. Hoe durft dat mens, heeft ze een hekel aan je of zo?! Ik zou het er écht niet bij laten zitten en die vrouw op allerlei mogelijke manieren te kijk zetten als ze je niet je Eur 70,- teruggeeft. Name and shame zou ik zo zeggen. En email haar maar een link van dit onderwerp. Sterkte ermee meis......:(

17. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    ik kan bijna niet geloven dat een kapster zo kan knippen :$
    ik zou ook terug gaan en zeker mijn geld terug eisen

18. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    Wat erg en verdrietig...
    Als je de deur niet uit kan, mail dan naar het kapsalon en geef aan dat de dame in kwestie ook aan huis knipt en dit het resultaat is. Grote kans dat de werkgever een hartig woordje met haar spreekt, het kapsalon heeft namelijk absoluut geen baat bij slechte reclame. Die arrogante houding van haar is ook echt niet gepast. Is ze ergens ingeschreven als thuiskapster en valt er wellocht nog ergens een klacht in te dienen over haar, het lijkt me dat je ook wilt voorkomen dat er meer mensen met zo'n kapsel mpeten rondlopen :( Vind het zo erg voor je...

19. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Wat erg. Ik heb het ook voor gehad een maandje geleden. Wou ook hetzelfde kapsel als jij en ze had het helemaal verknipt... Heb dan ook erg fijn haar. Ik ben teruggegaan naar het kapsalon en heb van de baas een gratis kappersbeurt gekregen. Het was wel korter dan dat ik wou maar liever dat dan een kapsel met plukken.

Deel Deze Pagina