Omg kapselblunder....

Discussie in 'De lounge' gestart door namoli, 19 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.330
    10.295
    113
    Ik zou absoluut mijn geld terug willen en ook het volle bedrag! Snap wel dat ze krap bij kas zit ze kan niet knippen. Dat ze krap zit zou jou probleem niet moeten zijn.volgens mij probeert ze medelijden te krijgen in de hoop dat je dit maar accepteert.

2. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Jee TS.. ik dacht zoals velen hier dat het eerste plaatje jouw kapsel was en snapte het niet. Totdat ik verder scrolde.. Wat erg!
    Fijn dat je al bij een andere kapper terecht kunt. Hopelijk ga je naar huis met een hip en leuk kapsel! Gelukkig groeit het snel weer aan maar dan nog!
    En wat een rare meid joh. Ik zou me zo erg schamen dat ik je snel al het geld terug zou geven EN het aan zou bieden nog te fixen. Is ze helemaal besodemietert!

Succes en laat het resultaat hier zien!

3. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Eigenlijk zou ze 't mogen lezen wat mij betreft. Iedereen is hier vrij duidelijk dat het werk dat ze heeft afgeleverd nergens naar lijkt en het werk van een non-professional.

Ze zou zich echt moeten doodschamen en als ze 't hier zou lezen zou ze waarschijnlijk snel die 70 euro terugbetalen. Al was 't maar om niet nog harder zwart gemaakt te worden.

Ik zou in ieder geval pakken wat ik kan krijgen. Dus minstens die 35 euro. Liefst de andere 35 ook nog, maar tja ...
    De auto kan overigens wel lease zijn of op afbetaling en de hond betaalt door haar partner of haar ouders. Dat zegt niks. Dat is voor een stuk waarschijnlijk de "status" waar ze voor aangezien wil worden.
    Maar krap bij kas zitten ... desnoods betaalt ze eerst die 35 euro nu en stelt ze een afbetalingsplan op van 5 of 10 euro per week. Als ze echt een hart had / zou zien wat ze aangericht had, had ze al lang een heel stuk terugbetaald.

4. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    Sorry kan op dit moment niet meer uitbrengen dan: "Oh wat erg!!!!"

5. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Ik dacht ook dat de eerste foto van jou haar was.. Totdat ik verder scrollde 😱😱😱 omg! Wat erg, sorry. En wat wen onuitstaanbaar mens, ze ziet zelf zeker ook wel dat het echt verknipt is. Hoop dat de kapper er zaterdag nog iets van kan maken..

6. misa

misa Niet meer actief

Ooh wat erg...! Je bent echt helemaal verknipt. Het komt niet eens in de buurt van de foto!
    Nu heb jij ook wel heel ander haar en zal het nooit hetzelfde worden als de foto. Ik ken dat want ik heb ook ongeveer zo'n kapsel maar met veel dunner haar. :)

Ik zou ook al het geld terug eisen, ook al zit ze krap. Jij kan nu amper over straat! En jij moet nogmaals een kapper betalen.
    Ik zou die 35 euro dus ook aannemen en vervolgens de rest opeisen.

Tip voor de volgende keer: een andere thuiskapster eerst alleen een simpele knipbeurt laten doen om te kijken wat ze kan.

Ik vind dit echt shokking en hoop dat deze vrouw stopt met knippen. Zoek maar een andere baan!
    Succes, hopelijk maakt de andere kapper er wat moois van!

7. misa

misa Niet meer actief

Ooh ze werkt ook bij een salon?? Dan zou ik zeker daarheen gaan met je kapsel of desnoods met fotos. Schandalig dit!

8. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe gaat het nu?

9. namoli

namoli Bekend lid

27 jan 2012
    697
    0
    0
    Hallo iedereen ik kom net van de kapper terug.....ik kon echt niet meer wachten tot zaterdag...

10. namoli

namoli Bekend lid

27 jan 2012
    697
    0
    0
    Dit is het geworden a la Michelle williams

11. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    en en en? :D

12. Eefje00

Eefje00 Fanatiek lid

27 okt 2014
    1.555
    666
    113
    En? Nog wat van kunnen maken?

13. namoli

namoli Bekend lid

27 jan 2012
    697
    0
    0
    En dit ben ik nu...alleen de kleur moet ik nog veranderen want zit vol vlekken

14. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Leuk!!
    Ben je er zelf ook blij mee nu?

15. namoli

namoli Bekend lid

27 jan 2012
    697
    0
    0
    De andere kant

16. Mienemuisje

Mienemuisje Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.161
    0
    0
    Wauw! Veeeeel beter meis!

17. MissChaos

MissChaos Actief lid

2 aug 2014
    238
    0
    16
    Staat je heel goed!!! Lijkt me een fijn gevoel nu, je ziet er top uit!!!

18. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mooi!! Hebben goed werk verricht.
    En die andere kapster zou haar beroep moeten beëindigen.. kan toch niet hoe ze het had verprutst?
    Wat vind je er zelf van?

19. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Staat je heel goed TS. Veeeel beter.

20. namoli

namoli Bekend lid

27 jan 2012
    697
    0
    0
    Ik heb ook nog een foto van de achterkant maar die wil niet uploaden ... Daar is het in de nek opgeschoren naar boven en dat opgeknipt. Ik vind het zelf veeeeeeel beter de laagjes lopen in elkaar alleen is het wennen aan zo kort haar. Maar dat groeit gelukkig wel terug. Voel me al noet meer gênant als ik klanten heb

Deel Deze Pagina