Heilige birmaan/pers vraagje

Discussion in 'De lounge' started by Panda1, Nov 4, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Panda1

Panda1 Bekend lid

Feb 28, 2013
    841
    117
    43
    Overijssel
    Hallo,

Een tijdje terug (half jaar ongeveer) hebben wij een kitten aangeschaft. Een kruising heilige brimaan/pers.
    Een geweldig lief zachtaardig beestje. Maar....overal waar ik ben ik de poes. Is de deur dicht gaat ze zitten miauwen om er bij te kunnen. Op de wc ligt ze naast mij. Ben ik aam het koken ligt ze in de keuken. Sta ik onder de douche ligt ze voor de deur. Ben ik de was aan het doen is ze in het washok. Ook al ligt ze nog zo diep te slapen als ik ga staan wordt ze wakker en loopt mee. Al moet ze daarvoor 5 keer de trap op en neer ze loopt mee!
    Past dit gedrag bij dit ras? Of vertoont ze nu afwijkend gedrag? Ik vind het verder prima dat ze zo doet hoor. Het went. Maar zit ze haarzelf niet enorm in de weg zo?

2. Joycey

Joycey Niet meer actief

Past bij een kitten :D

3. Panda1

Panda1 Bekend lid

Feb 28, 2013
    841
    117
    43
    Overijssel
    Ik heb eerder kittens gehad gewone huis en tuin beestjes en die deden dat de eerste weken dat ik ze had ook wel maar minder en het werd ook steeds minder. Nu wordt het met deze poes niet minder.

4. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik heb van de drie volwassen katten er altijd 2 achter mij aan lopen :)
    Het ligt echt aan het karakter van poes :cool: Lief toch? :D

5. Panda1

Panda1 Bekend lid

Feb 28, 2013
    841
    117
    43
    Overijssel
    Natuurlijk vind ik het lief. Hij moet zelfs nauwelijks iets hebben de rest van het huishouden. Trekt echt alleen naar mij en ze heeft er een dagtaak aan. Heb jij je katten buiten?

Share This Page