Ik wou net vragen of ik nou zo blind was want ik zie er niks bijzonders aan. Maar lees net dat ze de 'advertensie' aangepast heeft . Jammer, mis ik dan weer he. Kun je niet even terugmailen of ze de oude foto weer erop wil zetten? Kan ik ook even mee lachen...
Heb de advertentie niet gezien maar ik heb dit ook eens gehad met een T-shirt. Als er een foto met flits genomen werd, zag je er los door en zo 'in het echt' niet. Ik had gelukkig wel een bh aan .
Zowieso wel grappig als je al haar advertenties bekijkt, zie je dat kind in verschillende posities door de foto heen spingen, hangen, rollen....
nou...ik ben niet echt netjes hoor, ik heb hier bijna in mijn broek gepiest van het lachen, dus eigenlijk ben ik net zo erg... Maar aan de andere kant is het idd wel flauw dat er 500 mensen zitten te koekeloere terwijl ze het zelf misschien niet door had..
Ik had eerst niet door wat er nou eigelijk mis was maar ze heeft een andere foto geplaatst. Ik kijk altijd mn geplaatste advertentie's na, maar wel netjes dat je het gemeld hebt.
Hahahha sorry, ik vind het mooi dat jullie het gezegd hebben hoor, wel zo netjes! Maar heb er wel lol om gehad...
Dat ehm, zou ik ook zeggen Ik heb verder geen reactie meer terug gehad Denk dat ze mijn eerste mail toch niet zo leuk vond
lachen he wat een sneu geval ben jij zeker z'n huismuts die geen leven heeft en de hele dag achter je pctje hangt of niet
wat een sneu wijf ben jij zeg zeker geen leven of wel ook geen werk denk dat je hier tijd genoeg voor hebt hele dag met alle huismoeders beetje dom weg lullen