OMG!!! mijn voeten zijn net klompjes!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sylvia29, 28 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Zit ik hier eerst heel wijs te vertellen er geen last van te hebben, mag ik sinds gisteravond ook bij de 'dikkevoetenclub'.. grmbl..

plassen blijft hier maar doorgaan, zeker 10 keer op een dag.. breng je potje maar hier :p

2. essie1973

essie1973 Actief lid

14 dec 2009
    258
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mischien handig om zo'n potje op het nachtkastje te zetten, had vannacht een record verbroken! 6 keer eruit geweest, hoef je niet zo ver meer te lopen:D:D:D

3. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Heeeeeeel herkenbaar :D. Ik lijk wel een olifant, zulke dikke voeten en enkels heb ik :). Als je in mijn enkels drukt, blijft er een deuk in staan.
    Ik moet op teenslippers werken, omdat ik mijn schoenen niet pas. En als ik mijn teenslippers uit doe, heb ik ze eigenlijk nog steeds aan, zo ingesnoerd staan ze dan in het vocht.

Pijn nee, lelijk ja. Maar ach, je moet er wat voor over hebben, hè ;)

Hier een foto, kun je zien hoe dik mijn voeten zijn en hoe mijn slippers er nog in staan :)

Bekijk bijlage 82194

4. Seth

Seth Niet meer actief

hier is het begin ook gemaakt....
    nouja... ik val (gelukkig) nog in het niet bij jullie.... maar valt me wel op dat de spieren op mn voeten opeens niet meer zo zichtbaar zijn...

5. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Ik ben heel diep naar mijn voet aan het staren nu....spieren?
    Hoe zien die er uit? :D
    Ik heb niet eens aders hahaha en mijn handen zijn ook bezig.

Wat plassen jullie allemaal netjes :$
    Moet eerlijk zeggen dat ook mijn zo weinig plassen bij hun aanleiding is om te blijven testen...enige irritante is dat als ik nu het bakje tussen mijn benen schuif het wel lijkt of mijn blaas dicht slaat....soort plasangst.
    Kan dat door al dat geplas in het bakkie en spannend daar om heen?

Ben nu naar bed gaan aan het rekken in de hoop dat de hele dag er zo nog uit gaat komen.

Umm welkom bij de club, zullen we een meetwedstrijd houden of moeten we gewoon allemaal een foto plaatsen? hihi

6. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Pf...even smerig praten...heb vandaag minimaal 3 liter vocht binnen gekregen en mijn container zit nu 700 ml in...ik heb niets gedaan, onder de parasol gezeten en dus nauwelijks gezweet...waar is e rest?

Ik baal zo...als het in de nacht niet een flink portie meer wordt ben ik de pisang morgen en dat wil ik niet :(

Ik en mijn klompjes maken ons zorgen....

7. Seth

Seth Niet meer actief

Sylvia
    die angst ken ik wel hoor..... maaruhhhhh tis toch juist goed om te bewegen als je vocht vasthoudt.....

Heb in mn cursus gehad dat door de beweging... de spieren (die ergens bij je verstopt zitten :D) juist op het weefsel drukken, waardoor het vocht en afvalstoffen beter afgevoerd worden....
    (even simpel uitgelegd)

8. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Oh Sylvia dat is wel erg balen zeg.. Maar stiekem zweet je toch best veel hoor, ook snachts. Het kan inderdaad zijn dat je je zo nerveus maakt dat het plassen niet lukt dat het dus ook daadwerkelijk niet lukt. Ik heb helaas geen tips voor je, maar hoop dat je snel weer een goed potje vol plast ;)

9. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Seth ik ben ook de hele tijd met mijn benen aan het zwaaien en mijn tenen aan het wiebelen, lopen doe ik wel, maar de BI doet erg veel pijn dus zijn kleine stukjes tegelijkertijd.

Mijn handen kan ik beter in beweging houden, tikkerdetik hihi, dus die zijn nog niet zo dik.

De plasangst is weg hahaha, ben weer volop aan het plassen hoor, jammer dat het potje sinds vanmorgen bij het ziekenhuis staat hahaha.
    Maar ze hebben niet gebeld dus de uitslag is niet heel erg zorgwekkend want dan hadden ze me meteen gebeld.

En vandaag passen mijn voetjes in mijn birckjes! yeahhh bij jullie ook?

10. Doritoo

Doritoo Actief lid

25 okt 2009
    221
    0
    0
    Met dit warme weer zijn mijn voeten ook net hobbitvoetjes (alleen dan zonder haar :)). Ik heb er ook behoorlijk last van. Op mijn werk moet ik gewoon nette schoenen dragen en dat is nu echt niet fijn. Zodra ik zit schop ik mijn schoenen uit.

11. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Ik heb dit ook heel erg gehad tijdens de eerste zwangerschap. Ben benieuwd hoe het deze keer gaat maar nu in de winter uitgerekend. Bij mij ging het samen met hoge bloeddruk en het duurde zeker 2 maanden :$ na de bevalling voordat het over was met al dat vocht. Viel me heeeeeel erg tegen. De gebroken adertjes zijn nog steeds zichtbaar rond mijn enkels en het deed veel pijn. Super balen meiden maar voor een heeeeel goed doel!!

Charlie

12. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Dat hou ik ook maar voor ogen. Het is voor een heel goed doel.
    Hier ook opgezwollen, pijnlijke en vermoeide voeten. Normaal kon ik flinke stukken lopen, maar nu is een boodschapje doen al teveel.

Morgen lekker op vakantie en dus ook maar met de voetjes omhoog :D

Liefs,

Sam

13. essie1973

essie1973 Actief lid

14 dec 2009
    258
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sinds 3 dagen ook behoorlijk last van worstenvingers, t lijkt wel of mijn gewrichten helemaal stijf worden in mijn vingers.

Deel Deze Pagina