Ovulatietesten blijven negatief

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Knutseltante, Mar 8, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Knutseltante

Nov 14, 2013
    34
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey allemaal, een tijdje geleden heb ik ook al wat foto's van ovulatietesten geplaatst.
    Ik heb nu 19 dagen ovulatietesten gedaan (vanaf CD10) maar geen 1 is positief.. Er zit er 1 redelijk dichtbij de controlestreep alleen daarna werden ze snel weer lichter, nu op CD28 wordt ie iets donkerder dan afgelopen dagen, is er een kans dat ik deze maand nog ovuleer of heb ik mn eisprong gemist of zou de test bij mij gewoon niet zo donker worden?

Soms slaat de angst toe dat ik geen eisprong heb.. Ik heb namelijk ook last van acne op mn rug, (flinke) beharing op de benen ( sinds stoppen pil ook klein beetje op de bovenlip) en rond mijn tepels :$. Mijn bmi is 26, ietsje te zwaar dus voor mijn lengte maar ben ik druk mee bezig..
    Is mijn angst voor pcos terecht of moet ik me geen zorgen maken en ben ik gewoon aan het ontpillen?

Liefs

2. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

Jan 12, 2014
    2,026
    1,041
    113
    Je laatste cyclus duurde 59 dagen zie ik? Dan zou het natuurlijk zo kunnen zijn dat je deze maand ook weer een lange cyclus hebt... Dan zou je in theorie pas een positieve ovulatietest kunnen hebben rond cd 44 ofzo. Dus dat zou kunnen verklaren waarom je test nog niet positief is. Ben bang dat er niks anders op zit dan doortesten... En ik zou me verder ook geen zorgen maken over je gewicht. 26 is maar heel iets hoger dan gemiddeld toch? Volgens mij moet je daar prima zwanger mee kunnen worden :)

3. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Mee eens! Gezien je lange cyclussen moet hij denk ik nog komen..
    Ik teste bij mn cyclus van 43 op dag 29

4. Knutseltante

Nov 14, 2013
    34
    0
    0
    Noord-Brabant
    Bedankt voor jullie reacties. Nou normaal doe ik altijd rond 16.30u de ovulatietesten, nu vanwege een verjaardag een keer om 22.00u voor slapen gaan. Is tie ineens heel donker, biiijna even donker als controlestreep, nu test ik vanmiddag weer gewoon om 16.30u istie weer hartstikke licht? Komt die donkere streep door de afwijkende tijd van testen?

5. Knutseltante

Nov 14, 2013
    34
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier een fototje van de afgelopen dagen...

Attached Files:

6. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Hm idd lastig!
    Ik heb naast de testen ook mijn temperatuur elke maand opgemeten, vond dit zelf wel prettig. Dit bevestigt namelijk die testen ..
    Vind het nu lastig te zeggen dat je je piek gehad hebt..

Share This Page