Jeeeeeej!! Ik zag gisteren je onderschrift nog staan en dacht zou ze niet getest hebben. Helemaal super!!!
Dank jullie wel lieverds!!! Ja hoor man is wakker hahahaha. Van de ene kant extreem gelukkig (en natuurlijk zoals wel meer mannen in paniek want de babykamer moet klaar whahaha), maar van de andere kant ook bang omdat ik de vorige keer een bbz kreeg. Ik vertik het om me te laten leiden door angst en het voelt goed dus ik geniet met volle teugen. hahaha die kleine is gemaakt op mijn eigen verjaardag, best een leuk detail
Heb je helemaal goed lieverd!! GENIET!! het heeft zo moeten zijn. mooi verjaardags cadeau (scheeld Lina is gemaakt in een tentje op de camping whahah)
Hahaha! Moest al lachen om je topic-titel! Heerlijk meid, spontaan zwanger! Gefeliciteerd en geniet van het zonnige weekend
Wauw Esther!! Ik sta te springen voor je hier! Eindelijk! Eindelijk mag jij ook eens zwanger zijn na altijd te turen naar de testjes van anderen! En die plaats je niet hahaahahahahaha.. Meid ik ben ontzettend blij voor jullie...gefeliciteerd!!!