Esther, wat goed meid! Het is jullie eindelijk gegund, wat goed dat het je zelf gelukt is. Ben zo blij voor jullie! Genieten!
Zag net je laatste test echt overduidelijk zeg! Loopt mooi op! Zeker niet te snel wat je vaak bij bbz ziet Ben heel benieuwd wanneer je naar de gyn mag Enne beetje op je strepen staan hoor na 6 weken zie je 9 van de 10x hartje kloppen en je wil nu toch snel weten of t op de goede plek zit
Dank je wel meis. Ja dat doe ik ook zeker. Het scheelt dat zowel de gyn als de vk heeft gezegd dat ik een vroege echo kan krijgen als ik weer zwanger zou raken, dus bij deze. Even wachten tot ze open zijn en dan bel ik ze gelijk. Dat ik nog geen hartje zal zien daar ben ik me van bewust, maar ik wil inderdaad wel weten of het op de goede plek zit. Maar het voelt ook weer precies als bij mijn zoontje en niet zoals bbz dus dat helpt ook wel weer.
Wauw Esther wat bijzonder!! Probeer er maar van te genieten, al kan ik me goed voorstellen dat dit heel moeilijk is na een bbz, en 3x mislukte iui. Super gefeliciteerd, dit heeft zo moeten zijn!!
Ik vond je titel wat overdreven, maar toen zag ik je onderschrift heeeeeeeeeel erg feliciteerd! Geniet ervan meid, hopelijk nu en straks, na je eerste mooie echo (want het gaat vast goed) helemaal