OMG!!! OOk zwanger!! *totally in shock!!*

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door sallebel, 24 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xSchaapjex

xSchaapjex Bekend lid

7 nov 2011
    615
    0
    16
    Zuid-Holland
    WOW!! Echt super voor jullie!! Gefeliciteerd!
    Ik hoop voor jullie dat het deze keer helemaal goed gaat! (want ik begrijp natuurlijk je angst wel)
    Ga ervan genieten, meid!

2. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    echt super gefeliciteerd

3. kelly001

kelly001 Bekend lid

10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    van harte gefeliciteerd

ik ben ook nu na 2 jaar bezig zwanger en ik had ook een te hoge prolactiene en na de eerste ronde clomid en norprolac gelijk zwanger ik had 16dec mijn eerste positieve test en ik ben soms ook heel onzeker maar toch wel super blij kan al niet wachten op mijn eerste echo. Geniet ervan

4. sallebel

sallebel Actief lid

24 jun 2008
    191
    0
    0
    Limburg
    dank jullie wel allemaal! het moet gewoon goed gaan nu!! @kelly, norprolac heb ik niet gehad, clomid ook niet. alleen dostinex. en nu eerste echte ronde meteen zwanger.. en dat na 2,5 jaar. makes you wonder.. waarom zijn we niet eerder onderzocht.. mja. we zijn nu zover!!

xxxx

5. sallebel

sallebel Actief lid

24 jun 2008
    191
    0
    0
    Limburg

ik heb as dinsdag al mn eerste echo, ivm te hoog prolactine niveau. dat kan gevaarlijk zijn, dus ik sta constant onder monitoring. jij niet?

6. kelly001

kelly001 Bekend lid

10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Sallebel: Ik had erg last van een onregelmatigecyclus en toen ben ik doorverwezen naar gyn. daar heb ik toen provera gekregen om menstruatie op te wekken en daarna een bloed test en toen bleek dat ik een te hoge prolatienen heb en heb toen norprolac gekregen en clomid gekregen en om de 2 dagen kreeg ik een fm mijn eitjes groeiden goed, maar op een dag ging me gyn erg twijfelen want hij was een eitje kwijt en wist niet wat er mee is gebeurd of gesprongen of ingekrompen daarna moest ik bloedprikken voor een progesteronwaarde en week later uitslag kreeg ik te horen dat ik het deze maand moest vergeten want ik heb geen goede eisprong gekregen en toch voelde ik mij wel raar en heb ik op CD30 een test gedaan en die was positief dus heb ik ze gebeld en de gyn schrok ervan en verder heb ik zelf om een echo gevraagd hun hebben mij niks gevraagd. ik heb morgen en gezichtsveld onderzoek om te kijken hoe het met mijn te hoge prolatiene zit en 11jan mijn eerste echo dus de rest krijg ik te horen op 11 jan ik wacht het gewoon af.

7. sallebel

sallebel Actief lid

24 jun 2008
    191
    0
    0
    Limburg
    jaaa want een hoog prolactine zorgt ook voor miskramen heh.. niet om je angst aan te jagen.. want je staat al onder controle dus zullen ze wel op letten..

ikzelf heb 2,5 jr geen cyclus gehad, had lactatie uit beide tepels, en mn lichaam dacht constant dat ik net bevallen was terwijl het niet was. ik heb toen meermaals bloed moeten prikken, twee keer mri scan (omdat ik de 1e keer in paniek raakte) en een ct scan gehad. ik had een microprolactinoom van 4mm, en ben sep 2011 gestart met de dostinex. eerste keer ongi geworden op 27-11-2011, en nu zwanger. dus heeft mij prima geholpen!! ik raad je aan het goed in de gaten te houden allemaal. is niet niks..

8. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Wow geweldig! Wat een wondertje voor jullie.
    Gefeliciteerd en probeer er van te genieten

9. sallebel

sallebel Actief lid

24 jun 2008
    191
    0
    0
    Limburg
    dank je wel!! proberen we ook!! xx

10. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Hier nogmaals van harte gefeliciteerd saampjes meid!:)
    Ook het vertrouwen moet groeien...ben ontzettend blij voor jullie!

11. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Gefeliciteerd en geniet ervan !! Liefs beautevil xxxxx

12. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    wauw super leuk voor jullie !
    gefeliciteerd !!

13. sallebel

sallebel Actief lid

24 jun 2008
    191
    0
    0
    Limburg
    dank jullie wel schatten!! na 2,5 jr geloof je het lastiger!! xx

14. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Oh wat heerlijk! Gefeliciteerd! Tja die onzekerheid, da's minder... kon je de tijd maar een paar weekjes vooruit spoelen he. :)

Deel Deze Pagina