Hallo allemaal, we zin ondertussen alweer 9 maanden aan het proberen om zwanger te geraken. We hebben een dochtertje van 3,5 jaar en voor haar hebben we een vroege miskraam gehad. Ik lijk voor een tweede kleintje zenuwachtiger dan bij ons eerste... Ik dacht, dat fixen we wel eens even, nou, niet dus Ik begin iedere maand veel te vroeg met testen, ik weet dat het niet nuttig is, maar ik kan het niet helpen... Ik heb al vaak gedacht dat ik zwanger was en zie telkens streepjes verschijnen Maar deze keer lijk ik effectief wel een tuurstreepje te zien... Ik gok dat we nu rond 12 DPO zitten. Kijken jullie even mee a.u.b.? Ik lees tegenwoordig veel verhalen over indrooglijntjes enz met de Kruidvat '2 voor 5 euro' testen, vandaar dat ik twijfel... Ik test snel weer een keertje en hoop zo dat dat tuurstreepje snel een duidelijke streep mag worden, want anders loopt het sowieso niet goed af. Bedankt en een fijne zondag allemaal!
als goed inzoom zie ik een streepje, maar hoever ben je nu dan? je kan ook x de action test proberen ook erg gevoelig en goedkoop
Ik zie ook vaag iets.. Bij mij was kV op 12 dpo nog echt wit, maar action gaf al wel vaag streepje... Die eens proberen..? Spannend!
Ik zie ook iets hoor...Oh wat spannend...Kan me voorstellen dat je niet kunt wachten tot dinsdag Ik hoop voor je dat de testen oplopen!
Dank je wel allemaal voor jullie reacties. Ik heb nog wel een Action test liggen, denk ik. Laten we er maar vanuit gaan dat het een indroogstreepje is, dat brengt misschien meer rust Bij onze eerste zwangerschap was mijn HCG-waarde ook veel te laag, dus ik ga nog niet meteen een gat in de lucht springen tenzij er een roze streep van de test af knalt. Maar ik ben al blij met een licht streepje na 9 maanden proberen... Ik houd jullie graag op de hoogte! Thanks!
Hoi, ik had inderdaad nog een Action test liggen... Er is een heel heel heel licht (lees: te verwaarlozen) streepje op te zien als je er met licht op schijnt, maar om nu te zeggen dat het positief is... Nee... Damn, zou je echt zo'n vals positief resultaat met de nieuwe Kruidvat testen kunnen hebben? Bij ons dochtertje was het of positief of omowit... OK, effe doorbijten tot dinsdag dan en afwachten... Fijne avond allemaal!
Dag dames, gisterenavond toch nog maar een testje gedaan: net hetzelfde resultaat als vrijdag, weer een identiek tuurstreepje als afgelopen weekend, perfect met het blote oog te zien. (Tussenin nog een omowitte test gehad)... Volgens mij ben ik dus niet zwanger (daarvoor zijn de streepjes té licht), maar zijn de testen van het Kruidvat gewoon niet meer wat ze geweest zijn? Bizar. Het brengt me gewoon in verwarring... Ik heb me voorgenomen bij de volgende ronde dan ook niet meer op voorhand te testen, want ik krijg er zenuwen van! Laat die regels nu maar komen, dan ben ik van de twijfel af