Soms vraag ik mij de meest vreemde dingen af, maar zijn de vragen te "vreemd" om in het openbaar te stellen, hopelijk ben ik niet de enige vandaar dit topic! Wat ik me dus altijd afvraag(elke dag omdat we een kalender hebben) is het volgende.. Waarom hebben Fokke en Sukke nooit een broek aan en zie je altijd hun piemel?!?
Ik ook, maar misschien zijn er andere mensen met dit soort vragen of andere of mensen die het antwoord wel weten, vragen staat vrij immers
Ik vraag me al een tijd af waarom oudere/bejaarden mensen altijd zeuren over hang jeugd en over jeugd wat in een groepje staat te praten in de stad, terwijl die oudere/bejaarden dat zelf ook net zo hard doen
Waarschijnlijk omdat ze vinden dat het hun goed recht is om zich zo te gedragen en dat "vroeger alles beter was".. Maar inderdaad niet alle bejaarden zijn zo
Ik vraag me weleens af of een man zonder kind ook gewoon bij ballorig naar binnen mag, of wanneer hij zegt dat zijn gezin bijv al binnen zit hij gewoon naar binnen wordt gelaten?
Ik kan 's nachts wakker liggen van rare levensvragen... Bijvoorbeeld, Waarom zoemt een mug? Is toch (evolutionair) niet logisch om in iemands oor te zoemen voordat je iemand wilt gaan opeten?
Ik vraag me af wat alleenstaande -creepy- uitziende mannetjes in een natuurgebied doen. Wij zaten daar op een bankje met de hondjes en de kindjes en 2 maal kwamen er van die -typische- enge mannetjes voorbij die wat rondkeken bij de bomen en daarna weer weg gingen via dezelfde weg. Weird... Kijk als ze dat nou in de late avond of nacht doen dan is het duidelijk, maar op een drukke zondagmiddag zou je dat toch niet verwachten
Dat heb ik ooit gelezen en opgeslagen in mijn Triviant brein Ze maken een zoemend geluid door hun vleugels, net als krekels. Hiermee lokken ze hun partners aan (schijnbaar zijn ze stekeblind of zo?). Evolutionair gezien is dus de afweging gemaakt dat het beter is om je voort te kunnen planten en het risico op de loop toenemen om een vliegenmepper (of een koeiestaart) aan je kop te krijgen
Haha! Kreeg net ook het brilliante idee om het eens op te gaan zoeken ja! Wat zal ik goed slapen vannacht. Bedankt voor dit topic!!
Je wil t niet weten, maar hier in de omgeving is een tankstation met een bosje ernaast en daar zitten op klaarlichte dag ook mannen in om vieze spelletjes te spelen. Soms kun je tussen de bomen doorkijken, dan zie je dat gewoon.
Hoe zit het met die poppen van het Zandkasteel??? Zit er een reus in koning Koos of dwergen in Sasa en Toto? Dat laatste wsl niet, want dat zie je aan hun bouw en beweging. En waar kijken en ademen ze doorheen?
Ik vroeg me laatst af: waarom mag er in Amerikaanse films wel gevloekt en gescholden worden maar in Amerikaanse series niet?
ik denk dat koning koos zelf wel wat groter is dan de andere 2 maar dat er ook vooral veel opvulling gebruikt wordt. vooral bij zijn achterwerk
Dat denk ik ook! Het zal, net als bij de teletubbies, een groot pak zijn waar de mensen in zitten. . Ik vraag me bij het zandkasteel altijd af waarom ze Toto zo verschrikkelijk slecht laten praten...