De tekst is inderdaad heel erg, maar ook zingen ze niet over Diane, maar Die Anne, ofte wel Anne moet dood.
Haha, ja ik ook en ik zing het net als toen nog altijd hard mee als ik het hoor haha, daarom is dit de eerste die meteen in mn gedachten op komt bij dit topic.
Ik heb het mij vreemd genoeg heel vaak gerealiseerd en vond dat iedereen een beetje raar was - maar omdat de muziek zo lekker klonk en het algemeen geaccepteerd was, zong ik lekker alles mee. Maar ik wist verdraaid goed wat ik zong. Inderdaad; sweat van inner circle. Beetje 50 shades-like
En dan op het podium staan te zingen/dansen met je klasgenoten van groep 6 "Let's talk about sex baby, let's talk about you and me..."
Ik heb heeeeel lang niet geweten dat het lied van jantje smit voor zijn oma ging over dat ze dood ging/was ik was 8 ofzo toen het uitkwam en natuurlijk daarna jaaaaaaren niet gehoord totdat ik het ineens als een volwassene weer hoorde... *schaaaaaam*
Hahah dat zong ik dus als 8 jarige ook keurig mee, kende de hele tekst.... Nu 20 jaar later is het toch eigenlijk te schunnig voor woorden dat ik dat mocht mee zingen hahaha!
Ja! Ik vond Horny van Mousse T zo'n leuk nummer! Heb jarenlang als kind gezongen: honey, honey, honey! 😳 haha fout eigenlijk 😂
Jeanny van Falco is ook wel heeeel erg. Maar wel mooi, dat dan weer wel. Ja, de 90's waren wel heeel erg oke, qua muziek. Edit: Zie net dat Jeanny in 1986 werd uitgebracht. Nou ja, de jaren 80 waren ook prima.
Er zijn veel nummers waarvan ik nu denk, jee dat mijn ouders dat oké vonden. Maar zat me ook te bedenken dat mijn ouders weinig tot geen Engels konden dus vast ook niet wisten wat er gezongen werd. Ik herinner me namelijk dat mijn moeder vaak mee probeerde te zingen met de radio maar compleet andere dingen (en vaak ook niet-bestaande) zong. Mijn ouders luisterden dan ook voornamelijk Nederlandstalige muziek, en ik niet. Vooral nummers van Eminem vind ik nu echt te grof voor de leeftijd waarop ik ze luisterde. Met Sinterklaas kreeg ik zelfs een cd van Eminem!
Dat nummer van Lloyd was ook erg: She, she used to be a really special lady i guess she's feeling kind of freaky lately it's such a shame cause now the pussys changed she used to squeeze me, grip me tight enough so she could please me but now now, now the pussy changed it's such a shame that pussy changed don't know, where did your pussy go? don't know, cause girl i need to know that pussy, that pussy, that pussy now