Hallo dames (en.heren) Vanavond.rond.een uur of 7 ben ik.van.de.trap gevallen en heb ik mijn enkel verzwikt. Normaal verzwik je hem naar buiten of naar binnen.maar mijn hele voet klapte.dubbel de tenen.richting de hak zeg maar met de vreef voorover en ik had gelijk helse pijn en ik hoorde 2 keer knak. Hetzelfde.geluid als iemand zijn of haar vingers laat knakken zeg maar.. mijn man heeft mij toen op de.bank.getild maar.het doet.nu.nog steeds pijn het gekke is dat ik geen zwelling.of blauw heb dus je.zou denken.aan.een gewone.verstuiking alleen op Google staat dat je eerlijk met een gewone verstuiking wel voorzichtig op kan lopen. Maar ik kan er.niet op staan.zo gauw.Ik mijn gewicht erop zet verga.Ik van de pijn.dus dat is geen optie ik.Weet dat.jullie geen dokters zijn maar ik.dacht misschien.herkent.iemand.Dit? Groetjes
Ik denk dat je even naar de röntgen moet of ie niet gebroken is. Zal me nl niets verwonderen, als ik het zo lees.
Een verstuiking kan wel zoveel pijn doen dat je er echt niet op kan staan, maar er kan ook meer aan de hand zijn idd. Kan je je voet nog wel een beetje bewegen, of helemaal niet?
Inderdaad ga even naar de hap dit is echt wel een spoed gevalletje huisarts zoals het hier zo mooi genoemd wordt in sommige topics
Zou idd ook ff foto's maken om te kijken of het geen breuk is. Zeker omdat je niet kunt belasten, verzwikt zou dat wel moeten kunnen.
Ik heb twee maanden geleden hetzelfde gehad en heb drie weken niet kunnen lopen. Mijn enkelbanden waren gescheurd. Moet wel zeggen dat het bij mij de andere kant op klapte en alles gelijk heel dik en blauw was. Maar zal toch echt even langs de hap gaan
Neem iig een pijnstiller als paracetamol. Je zou er een nachtje over kunnen slapen en kijken hoe het morgen is. Dan zou je je eigen ha kunnen vragen!