Je zal het maar hebben : Wouter

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door moontje2008, 7 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Ik hoop echt dat zoveel mogelijk mensen deze aflevering bekeken hebben en nog een keertje extra nadenken voordat ze dronken/ aangeschoten achter het stuur kruipen, hoe kort het stukje ook is dat ze moeten rijden..

Kan hier zo pissig om worden.:x

2. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
  3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ik ken ook een jongen van 18 die door zijn vrienden echt keer op keer gewezen werd op zijn alcohol probleem
    Wel tientallen keren aangeboden om hulp te zoeken en zag helaas zelf niet in een probleem te hebben

Op een dag zei hij op FB: lekker aan het zuipen en straks darten!

Een paar uur later hoorde we op het nieuws dat er een jongen op een scooter doodgereden was door een automobilist die uit de auto is gestapt en gevlucht was
    Later hebben ze hem opgepakt en bleek hij zwaar dronken te zijn, hij was het dus.

Hij zit nu al 5 maanden in de gevangenis en hoop echt dat ze hem daar nog heeeeeeel lang houden
    Die ouders van de scooterrijder zijn mooi hun kind verloren
    Scooter en die jongen waren niks meer van over

En het ergste is ook nog dat die vrienden hem ook nog steunen ook
    Hij is echt dagelijks op zijn alcoholprbleem gewezen en dan nog zuipen en in de auto stappen en het plaats delict verlaten en 5 kilometer naar zijn huis lopen,bah

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik vind Wouter echt fantastisch! Wat een levenslust en optimisme. Heerlijk, ondanks zijn beperkingen geniet hij er vol op van. Heb zo gelachen gisteravond. Vooral met het omkleedvrouwtje, zag je hem grijnzen :D

Maar goed, klootzakken die met een borrel achter het stuur krijgen moeten ze het rijbewijs vanaf nemen. BAH.

5. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Ja die vrouw die hem hielp omkleden, geweldig!

Mijn zusje is doodgereden door een dronken automobilist, hij heeft een paar weken een taakstraf gekregen en een kleine boete, mijn ouders kregen levenslang.

Ik begrijp gewoon niet hoe je zoiets kunt doen, dat je jezelf doodrijdt is je eige keuze, maar je brengt andere leven nog veel meer in gevaar, waarom?

6. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    Onze buurman stapt ook gerust met alcohol in de auto.

7. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Schandalig indd als mensen met alcohol achter het stuur gaan zitten. Het ergste vind ik nog dat als ze een ongeluk krijgen, ze zelf met een paar schaafwonden wegkomen maar de ander vaak hartstikke doodrijden! :x

8. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Wat erg! Je ouders hebben inderdaad levenslang ja, vreselijk.

9. Jel

Jel Niet meer actief

Ik heb het ook gezien. Hopelijk opent het de ogen van automobilisten die hopelijk dan niet dronken achter het stuur kruipen.

10. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    helaas leren dronken rijders het zeldzaam, hier ook regelmatig ongelukken op de weg, doordat het een slingerweg is met veel bomen langs de kant... helaas zijn het altijd onschuldige slachtoffers de klos, daders doen het de volgende keer net zo makkelijk..., van mij mag iedereen die met drank achter het stuur zit, levenslang zijn rijbewijs inleveren als ze worden gesnapt bij controle... straffen zijn veel te matig, zo vallen er veel te veel onschuldige slachtoffers..

Deel Deze Pagina