Ik hoop echt dat zoveel mogelijk mensen deze aflevering bekeken hebben en nog een keertje extra nadenken voordat ze dronken/ aangeschoten achter het stuur kruipen, hoe kort het stukje ook is dat ze moeten rijden.. Kan hier zo pissig om worden.:x
Ik ken ook een jongen van 18 die door zijn vrienden echt keer op keer gewezen werd op zijn alcohol probleem Wel tientallen keren aangeboden om hulp te zoeken en zag helaas zelf niet in een probleem te hebben Op een dag zei hij op FB: lekker aan het zuipen en straks darten! Een paar uur later hoorde we op het nieuws dat er een jongen op een scooter doodgereden was door een automobilist die uit de auto is gestapt en gevlucht was Later hebben ze hem opgepakt en bleek hij zwaar dronken te zijn, hij was het dus. Hij zit nu al 5 maanden in de gevangenis en hoop echt dat ze hem daar nog heeeeeeel lang houden Die ouders van de scooterrijder zijn mooi hun kind verloren Scooter en die jongen waren niks meer van over En het ergste is ook nog dat die vrienden hem ook nog steunen ook Hij is echt dagelijks op zijn alcoholprbleem gewezen en dan nog zuipen en in de auto stappen en het plaats delict verlaten en 5 kilometer naar zijn huis lopen,bah
Ik vind Wouter echt fantastisch! Wat een levenslust en optimisme. Heerlijk, ondanks zijn beperkingen geniet hij er vol op van. Heb zo gelachen gisteravond. Vooral met het omkleedvrouwtje, zag je hem grijnzen Maar goed, klootzakken die met een borrel achter het stuur krijgen moeten ze het rijbewijs vanaf nemen. BAH.
Ja die vrouw die hem hielp omkleden, geweldig! Mijn zusje is doodgereden door een dronken automobilist, hij heeft een paar weken een taakstraf gekregen en een kleine boete, mijn ouders kregen levenslang. Ik begrijp gewoon niet hoe je zoiets kunt doen, dat je jezelf doodrijdt is je eige keuze, maar je brengt andere leven nog veel meer in gevaar, waarom?
Schandalig indd als mensen met alcohol achter het stuur gaan zitten. Het ergste vind ik nog dat als ze een ongeluk krijgen, ze zelf met een paar schaafwonden wegkomen maar de ander vaak hartstikke doodrijden! :x
Ik heb het ook gezien. Hopelijk opent het de ogen van automobilisten die hopelijk dan niet dronken achter het stuur kruipen.
helaas leren dronken rijders het zeldzaam, hier ook regelmatig ongelukken op de weg, doordat het een slingerweg is met veel bomen langs de kant... helaas zijn het altijd onschuldige slachtoffers de klos, daders doen het de volgende keer net zo makkelijk..., van mij mag iedereen die met drank achter het stuur zit, levenslang zijn rijbewijs inleveren als ze worden gesnapt bij controle... straffen zijn veel te matig, zo vallen er veel te veel onschuldige slachtoffers..