Ik moet bekennen dat ik er toch ook wel om kan lachen hoor Gelukkig meer mensen hier met zelfde soort humor, in het dagelijks leven zijn ze wat lastiger te vinden
Whahaha dochter neent gelijk het liedje over..oeps.. die zingt nu dus gelijk "een kut kind een kut kind... "
Hilarisch Ik snap dan ook niet dat mensen dat persoonlijk opvatten, dat doe je alleen maar als er reden is om je aangesproken te voelen vind ik.
En aangezien niemand graag toegeeft een kutkind te hebben.... Zou ik zeggen dat op facebook zetten best wel veilig is .
als docent (VO) zijnde wordt je heel creatief om soms de vreemdste kinderen tijdens ouderavonden te omschrijven.. maar soms.. soms zou ik dan gewoon het liefste dit liedje op zetten
Moontje, mocht je ooit je baan ontzettend beu zijn en deze methode kiezen om dat duidelijk te maken, filmen!
Ik heb gekeken maar zeker niet gelachen. Hier kan ik best tegen dus dat is het niet. Vind het gewoon erg flauw en "domme" humor. Roept bij mij helemaal niks op. Geen boosheid geen lach of wat dan ook. Als ik dit op facebook zou plaatsen zouden de mensen denken; euh ja en? Gelukkig hebben jullie een ander soort humor en kan er wel om gelachen worden!
ooo leuk!!!! Ik heb gelukkig ook in het echte leven vrienden met zulke humor Dus die zullen smakelijk mee lachen.. Alleen dat laatste zinnetje vind ik dan not done!
Ik had 'm net gepost op FB maar ik verwijder hem maar weer :') Waarschijnlijk vindt mijn hele lijst het not done ook al vind ik het zo hilarisch dat ik het met de hele wereld wil delen
Er zijn meerdere zinnen waarvan ik denk maar aan de andere kant ook hard om moet lachen. Het is humor waar je van moet houden