Ik vind het niet erg ofzo dat hij telkens kutkind zegt, wordt er niet kwaad om, maar het filmpje vind ik ook totaal niet grappig. Niet mijn humor zeg maar.
Nou, mijn verwachtingen lagen hoog, en na het filmpje gekeken te hebben vroeg ik me af wat er nou zo grappig moest zijn. Ik heb er dus niet om gelachen, maar het is nu ook weer niet zo dat ik het te hard vond. Kan er wel tegen, maar het deed me niets.
Ik vond hem wel grappig maar niet dat ik erg hard moest lachen ofzo. Ik vond die kerel gewoon niks haha Hans Teeuwen had het mooier kunnen brengen
Whahaahaa hilarisch!! De boodschap die ik hier een beetje uithaal is dan de ouders inderdaad het liefst willen horen dat hun kind perfect is, maar dat is natuurlijk niet zo.
Ik vond hem geweldig, liet hem net aan mijn vriemd horen maar kleine Dylan was nieuwschierig en keek ook mee. Mijn vriend en ik lachen, Dylan keek halverwege het nummer mn vriend aan en trok een keizielig pruillipje. Toeval of zullen 1 jarige echt meer begrijpen dan we denken? Ik moest hem echt effe troosten en zeggen dat het niet over hem gaat.