Ik ben nu 27 wk zwanger, m'n buik groeit heel hard en heb nu vervelend gevoel op de plek waar ik ooit heel even navelpiercing heb gehad. Mijn navel is al naar buiten geplopt. Beetje het gevoel alsof er veel spanning opstaat (is natuurlijk ook zo). Herkenbaar en misschien tips?
Ik heb nooit een piercing gehad maar herken wel pijn rond mn navel. Is een heel gemeen pijntje.. Zeker als ik me wil uitrekken, gaat gewoon niet omdat er zoveel spanning op zit.. Ik hoor steeds dat het met een groeispurt te maken heeft.. Vervelend gevoel, maar heb er nog geen wondermiddel voor gevonden.
Had ik ook, zo een gespannen rond gevoeltje waar ooit mijn piercing zat. Weet niet hoe je het kan vermijden of iets doen waarmee het gevoel weggaat, sorry
Thanks voor jullie reactie. Ik was al bang dat je er niks aan kunt doen... Maar iig fijn dat het dus 'normaal' is.
Hoi, had ik ook, zowel bij mijn eerste zwangerschap (toen de piercing met 4 mnd eruit gehaald) en nu ook weer terwijl ik de piercing nooit meer in gehad heb. Bij mij had het trouwens echt met een groeispurt te maken, is ook vanzelf weer over gegaan. Niets aan te doen helaas.
Zal vlgs mij wel te maken hebben met wat littekenweefsel wat van binnenuit gevormd is. Dit rekt natuurlijk minder makkelijk mee dan "normale" huid en zal daarom wel wat pijnlijker zijn... Maar niet leuk!!