OMG! Vergeetachtige wederhelft. :P

Discussie in 'De lounge' gestart door Nosam, 29 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Hahahahaha, serieus. Dat had mijn vent kunnen zijn :D:D Die vergeet ook echt alles. Maar dan ook echt alles.

2. Baby 2

Baby 2 Actief lid

12 nov 2014
    235
    1
    16
    Eigenlijk ben ik heel vergeetachtig, maar vl is nog veel erger, zodat ik het wel bij moet houden! Wat mij dan weer behoorlijk wat moeite kost. Gelukkig is ie nogal n gadget-freak, dus werkt de agenda op de telefoon waarin we beiden wat kunnen schrijven wel. Maar dan nog he, weet je hoe laat je die afspraak hebt? ( ik dus) nee, even op zoeken , (ik weer) die staat in de agenda. Echt waar????
    3 appjes, ga uit je werk even langs de apotheek, ik heb bijna bedrust voorgeschreven gekregen, anders had ik het zelf gedaan. Ja, doe ik, doe ik direct ook boodschappen. Komt ie natuurlijk terug met : de boodschappen. Je hoeft niet te raden waar de medicijnen nog zijn.
    Hij bedoelt het wel goed, maar wel een beetje frustrerend als je zelf weinig kan.

3. Nosam

Nosam Bekend lid

28 jan 2014
    842
    6
    18
    ✖
    Hahahaha! :D:D:D

4. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

#24 zonnestraal21, 29 jan 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 jan 2015

Niet lullig bedoeld hoor. Maar heeft hij niet iets met zijn korte termijn geheugen? Want als hij na 5 minuten al niet meer weet dat je moest douche. Lijkt me dat niet een 'gewone' vergeetachtigheid (bestaat dat woord)

Mijn man vergeet veel. Aan het einde van mijn zwangerschap vergat ik ook redelijk wat. Dus zijn wandelde agenda was er even niet was meneer nog boos ook😱 dat was me een ruzietje wel waard Hahahaha

5. Joycey

Joycey Niet meer actief

Erg herkenbaar... Wat ik wel doodirritant vind is dat het voor mijn belang of voor het belang van het gezin is, hij het 'vergeet' in het kader van de 'oeps'. En wanneer het voor hemzelf is, staat het op 1 in zijn prioriteitenlijstje en kan ik hem er nog 's nachts voor wakker maken.

"Bel je oma want ze is jarig"
    ...
    Okeeee...

*zes uur later*

"Heb je oma nog gebeld?"
    - Oeps, vergeten.

Man man man man...

6. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL

Ik heb werkelijk geen idee wat het is. Ik heb al van alles bedacht.

7. Nosam

Nosam Bekend lid

28 jan 2014
    842
    6
    18
    ✖
    Heb ook vaak als ik een dagje weg ga met m'n zus ofzo.
    En hij heeft papa dag.
    Dan heb ik echt de neiging om alles wat hij moet doen
    op te schrijven. Heb zo vaak gehad dat ik dan zei:

" Denk je aan M. z'n banaan? Of een stuk fruit in ieder geval? ''
    Antwoord: Jaha! Komt goed. Ga nou maar.

Kom je einde van de dag thuis: '' Heeft hij alles gehad vandaag? "
    '' Ook de banaan? '' ..
    Antwoord: Oh oeps. Nee, heb ik niet aan gedacht.

WTF! :p

8. Joycey

Joycey Niet meer actief

Been there, done that. Heb ik ook gedaan - geprogrammeerd in zijn telefoon en bij elke melding een riedeltje. Eindconclusie: hij heeft zijn telefoon op stil gezet en heeft toch niks gehoord/gezien/gelezen en het kind is compleet uit ritme. Hij is al zo gevoelig voor ritme, dus hij is gelijk ontregelt. Ik breng ons kind gewoon liever naar oma dan een echte papadag :p Ik kwam vandaag thuis (15:00) en hij is sinds 11:00 met hem samen en het kind heeft nog maar 2 knijpfruitjes op. Oké, hij is ziek/verkouden/grieperig en heeft koorts, maar ik weet dus ook niet in hoeverre hij meer heeft aangeboden of niet.

9. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.285
    1.459
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Zo heb ik een keer voor een dichte achterdeur en voordeur gestaan. Ik was een avondje uit met vriendinnen en zou laat thuis komen. Dus ik zei nog 'haal je even de sleutels aan de binnenkant uit de deur anders kan ik er van de buitenkant niet in'.

Wat denk je, zaten de sleutels dus bij allebei de deuren dus nog aan de binnenkant in. Vriend lag te slapen en heeft zijn mobiel uit staan en hij slaapt met oordoppen in.

Ik heb denk ik wel 50 keer aangebeld en pas toen ik aanhoudend aan het bellen was kwam er slaperige kop bij de voordeur 'wat doe jij nu?"
    Duh!!!!!!!!!!!!!!!

10. Nosam

Nosam Bekend lid

28 jan 2014
    842
    6
    18
    ✖
    hahahah! Ik lig hier helemaal in een scheur. :D

11. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Dat valt nog mee. Toen ik op zaterdag nog werkte, vergat meneer gewoon lunch te geven aan de kleintjes. 😞

12. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Jep, herkenbaar!

Ik moest werken, man zou dochter naar de psz brengen. Ze moet dan een bakje met fruit mee, gesneden fruit.
    Dus ik vraag aan hem of hij een appeltje wil schillen/partjes snijden en dat in haar rugzak wil doen? Ja natuuuuurlijk doet ie dat!
    Niet vergeten hè schat? Waar zie je me voor aan, was het antwoord....

Ik haal dochter op van psz, heeft ze de banaan van de juf gegeten want 'we' hadden geen fruit in haar tas gestopt...

Kom ik thuis, staat het bakje wat ik had klaar gezet, met daar OP de appel en DAARNAAST het mes nog op het aanrecht. Zijn sleutelbos die ik er expres bij had gelegd zodat hij het bakje met de appelen het mes zou zien liggen als hij weg ging was natuurlijk verdwenen.
    Bel ik hem op: ow shit, ik wist dat ik iets vergeten was!

WTF?

13. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Herkenbaar meiden! Helaas kan ik niet altijd zijn wandelende agenda zijn, heb nu al genoeg aan mezelf :)
    Maar hier moet ik vl zelfs herinneren aan dat hij zich moet douchen, anders gaat daar zo vier of vijf dagen overheen!
    Lichte vorm van adhd waarschijnlijk want het gaat ook zo met zijn kleding En tandenpoetsen!

14. besje

besje Actief lid

26 feb 2011
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    Theeleutje, wauw dat hij de appel vergeet en de sleutels niet, zou hier ook echt kunnen gebeuren.
    Meestal kan ik er goed mee om maar als ik moe ben, verwijt ik hem soms gewoon luiheid en gemakzucht.

Het meest frustrerende vind ik dat andere mensen soms vinden dat mijn man een sloef is (de mindere in onze relatie en ik de baas) terwijl dat eigenlijk niet zo is.

15. j87

j87 Actief lid

14 jan 2010
    483
    0
    0
    NULL
    omgeving utrecht
    hahaha herkenbaar, geef je de kids een fruitje? Ja doe ik....kom je thuis indd, geen fruit..

Na mijn nachtdienst app of bel ik...ben je wakker voor J zn schooltje... krijg je jaja. App ik voordat ik de auto in stap...krijg je JAHAAAAAA... oke oke... kom je thuis....niemand wakker. * zucht *;)

16. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Oohhh zo herkenbaar, vandaag heb ik drie keer gezegd tijdens het inladen van de auto (we zijn weekend weg) pak deze tas met sneeuwkleding erin) Rn je raad het al 2,5 rijden van huis en 15/20 cm sneeuw ZONDER sneeuwkleding, ik ben echt zoooo boos!!

17. lootje80

lootje80 Niet meer actief

Ik ben hier degene die alles vergeet. Al jullie verhalen, het zou mij kunnen overkomen...:)

18. Joycey

Joycey Niet meer actief

Dat heb ik een keer gehad in freaking Frankrijk in the middle of nowhere bij een verlaten stacaravan zonder een tas met keukenspullen. Die was hij vergeten om in te laden. Ik had hem specifiek gevraagd: heb je die tas in de woonkamer ook? "Jaahaa" Ook die ene boodschappentas met beddengoed, afwasmiddel+borstel, koffie en koffiefilterzakjes, suiker, zoetjes, melk, broodjes & beleg? "Jaaahaaa". Die mogen we niet vergeten hoor! "Jaaa ik heb hem"

En eenmaal op de plaats van bestemming:

"Waar is die rode tas?"
    - Welke rode tas?

OMFG! AARRGGHHH :D
    Maar sneeuwkleding is op dit moment toch wel wat belangrijker :$
    Ik begrijp je boosheid echt compleet. Snel nieuwe kopen van ZIJN geld!

19. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Omg, ik zou echt zo hartstikke geschift hiervan worden :D

Vooral de 'jaaahaaa' als je hem ergens aan herinnert. Hallo, dat recht heeft hij verspeeld hoor :p

20. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Haha helaas is het hier andersom.. Wanneer ik een late dienst heb moet ik zelf eten meenemen en dan ligt er een briefje op het aanrecht vergeet je je eten niet?! Zelfs dan presteer ik het nog wel eens om het te vergeten :):)

Deel Deze Pagina