OMG! Vergeetachtige wederhelft. :P

Discussie in 'De lounge' gestart door Nosam, 29 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ja, hier heel vaak, maar mijn man is een paar jaar terug gediagnosticeerd met ADHD, dus 't is hier uiteindelijk nogal verklaarbaar gebleken.

Maar een paar voorbeeldjes:
    hij woonde alleen nog, was na het eten aan het voorspoelen, bedacht dat er nog wat boodschapjes moesten komen, is die gaan halen en bij terugkomst stond z'n hele kamer blank, want de kraam stond nog aan.
    toen we getrouwd waren meerdere malen gebeurd dat ik thuis kwam uit m'n werk en de douche hoorde lopen. Had ie zich 's ochtends gedoucht, afgedroogd (NAAST die stromende douche dus!), aangekleed in de slaapkamer, weer terug in de douche om tanden te poetsen en te scheren en naar z'n werk gegaan. Merkt dan niets en de douche had dan de hele dag gelopen. Zo ook meerdere keren met de kraan van de wastafel, na het tanden poetsen.
    Boodschappen doen met een lijstje en dan de helft vergeten. Of wel betalen, maar een aantal boodschappen bij de kassa laten liggen: niet zien dat ie die nog in moet pakken dan en ze dus niet meenemen.
    Op z'n sloffen naar het station fietsen, omdat ie vergeten is z'n schoenen aan te doen.

Nouja, zo een paar voorbeeldjes. Er zijn er nog veel meer en dat zijn dan enkel nog maar de dingen die hij vergeet. Dan heb je ook nog alles wat mis gaat, stuk gaat, enz enz ;)

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik ben 3 jaar geleden tijdens een miskraam afgevoerd naar het ziekenhuis, omdat ik helemaal leeg bloedde. Had een pyjama aan en dat was alles, dus toen alles achter de rug was, is hij naar huis gegaan om kleren en alles te halen voor mij. Lijstje meegegeven, want we weten inmiddels wel hoe het gaat...
    Was ie de schoenen vergeten en m'n jas. Dus ik ben uiteindelijk op sokken en met zijn jas aan het ziekenhuis uitgewandeld :D Geen zin om te wachten tot hij wel schoeisel voor me geregeld had ;)
    M'n kamergenoten hebben ook erg hard gelachen toen.

3. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Ja hoor hier hetzelfde

Ik was maandag.door m'n rug gegaan
    Wasmand staat bij ons op zolder. Ik heb het hem maandag avond 2x gevraagd, dinsdag 2x, woensdag 3x en donderdag ben ik maar zitten met mand de trap af gegaan..komt hij s avonds thuis; ja had dat dan gezegd, had ik hem naar beneden gehaald..

Wtf...

4. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    hmm herkenbaar .. . maar dan andersom..
    Hier vraagt vriendlief standaard als ik de deur uit ga; Heb je je portemonnee? En je telefoon ? En je lunch ??
    En ik ... JAAhhaaaa ....

Om vervolgens een paar minuten later terug te komen.. Oeps mijn telefoon..

Gelukkig houdt hij toch wel van me.. haha

5. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Afspraken daarentegen vergeet HIJ altijd en die weet ik dan weer altijd.. En dingen als de hond zijn ogen zalven ofzo. Ik vergeet vooral in het weg gaan nogal eens wat.

Deel Deze Pagina