Ok gaat van alles door me heen, enthousiast, blij, heel spannend en geluk! Ik ben een enorme kletskous en dit willen we natuurlijk graag nog voor ons houden maar ik moet het ergens kwijt. Dus zijn jullie de pineut hahaha, oh en voor de eventuele meelezers die mij kennen......mondje dicht he!! We hebben beslist om vanaf mijn partner zijn verjaardag (29juli) voor een 2de te gaan, onze kleine meid is dan bijna 2. We hebben al een paar weken de discussie eerst trouwen of eerst nog een kindje. Nu gister toch de knoop doorgehakt toen we er al pratend achter kwamen dat we beide eigenlijk liever nog een keer het zwanger zijn, bevallen en op zien groeien willen dan het hele bruiloft gebeuren. Ik had niet gedacht dan vriendlief er ook zo over dacht maar dus wel, YEAAAAAAAAAAH. Maar nou komt het, de eerste was een verrassing, zo door de pil heen! Dus nu is de 2de eigenlijk voor mijn gevoel veel spannender aangezien we er nu dus bewust voor gaan. Heb deze week een afspraak staan om na te kijken of mijn koperspiraaltje nog goed zit, het touwtje voelde ineens een stuk langer . Denk dat ik dan maar meteen vraag hoe het zit met het verwijderen. Ik vind het zoooo spannend maar heb er ook heeeeeeeel veel zin in! Ben benieuwd of het deze keer ook meteen raak is. Ok nog 1 keertje dan...... WOEHOEOEOEOE!!!
STOP STOP STOP! Adem in, adem uit! Even rustig aan en zuchttttt! Hahaha jemig ik raak al buiten adem als ik je bericht lees haha
Spannend! Ken het gevoel 2e veel spannender ivm bewust ervoor gaan Hier maandag koperspiraal verwijderd...stelt weinig voor...klein steekje in je buik en weg is hij Succes