Sensitest 2 jaar over de datum

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Mamaloetje, 16 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamaloetje

Mamaloetje Actief lid

22 aug 2012
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeft iemand hier ervaring mee? Zal deze eerder vals positief of vals negatief zijn. Vriendin van mij heeft er een gebruikt en denkt heel licht een streepje te zien. Controlestreep is wel gewoon duidelijk.

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik zou ze niet meer gebruiken!

3. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    Twee jaar is wel erg lang hoor. Ik zou m niet vertrouwen dus wat heb je er dan aan om m te gebruiken? Weggooien hoor!

4. Mamaloetje

Mamaloetje Actief lid

22 aug 2012
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar niemand die ervaring heeft?

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

nee, ik krijg het niet voor elkaar een test zo lang te bewaren.....:):p

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

:(

Wat heeft dat voor zin? Twee jaar over datum.

Ik zou me eerder afvragen waarom er een houdbaarheidsdatum op zit. Voor de lol?

Test is gewoon ongeldig.

De enige reeele manier om duidelijkheid te krijgen, is een nieuwe test kopen.

7. Stando

Stando Bekend lid

5 apr 2012
    754
    0
    16
    NULL
    NULL
    Er zit een tht op zwangerschapstesten omdat het een medisch hulpmiddel is, en dan is dat verplicht. Staat natuurlijk buiten kijf dat je zo'n test beter niet kunt gebruiken. ;)

8. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Je kan wel met anderen willen vergelijken, maar feit blijft toch dat je er niet op kunt vetrouwen.
    Ik zou zeggen nieuwe kopen en daarmee vergelijken.

9. Maaik79

Maaik79 Actief lid

11 apr 2009
    466
    2
    18
    Tja twee jaar is best lang, maar het js gewoon een stripje met een reagens. Enige wat waarschijnlijk kan gebeuren is dat het reagens wat minder werkt. Hij zal waarschijnlijk echt niet ineens vals positief reageren.

Wat is men over het algemeen toch panisch over houdbaarheidsdata. Gelukkig gaan ze binnenkort van veel producten verdwijnen. Nu moet men er een bepaalde maximum datum opzetten. Terwijl bewezen is dat veel producten veel langer bewaarden gebruikt kunnen worden.

Deel Deze Pagina