Sinds zondagnacht heb ik al buikgriep en ik kom er maar niet vanaf. Om gek van te worden. Maandag en dinsdag veeeeel over gegeven, kon niks binnen houden en ook veel op de wc gezeten bah! Woensdag langzaam weer droge beschuitjes gaan eten en appelsap en thee gedronken en sinds gister appels en bananen geprobeerd maar ik blijf kots misselijk! En heb ook steeds met vlagen hevige koorts die komt op zetten. En ik blijf aan de diarree. Ben nu al meer dan 4 kilo afgevallen en ik trek dit echt niet nog een paar dagen want wat voel ik me ellendig. Zijn er meer meiden bij wie de griep ook zo lang aan houd? En misschien hebben er meiden tips wat ik er misschien nog meer aan kan doen om me beter te voelen? Want nu al sinds zondag met een emmer naast me is ook niks!
Duurt wel heel lang! Weet je zeker dat het een gewone buikgriep is? Meestal duurt een buikgriep een dag of 2. Je zou de ha even kunnen bellen? Er zijn wel pilletjes tegen de misselijkheid.
Ik heb laatst 7 dagen waterdunne diarree gehad. Ik had ook geen zin in eten, maar echt misselijk was ik niet. Ik had geen koorts. Probeer cola en bouillon te drinken. Als het te erg wordt, dan toch maar even de huisarts bellen.
Ja ik begon gister ook al te twijfelen of dit niet een ander virus is. Maak me ergens ook wel zorgen maar stap nooit zo snel na de dokter toe. Moet ik denk ik toch maar eens doen, want die misselijkheid is echt niks. Pilletjes er tegen zouden wel fijn zijn, dus daar kan ik wel eens na vraag over doen! Thanks Maja!
@Prinses, jij dus ook al niet lekker te pas geweest .. Helpt cola tegen de misselijkheid dan? Drink het normaal nooit dus ben er niet echt mee bekend hihi.
Ja, daar helpt cola tegen. Verder kan je misschien een diarreeremmer nemen. Ik heb nu af en toe nog vlagen van buikkrampen, en ben er nu al zo'n 2 weken vanaf.
teen eerste beterschap. ik heb sinds maandag last van misselijkheid op me maag. en eten blijft gewoon zitten maar is gewoon gelekker gevoel die misselijkheid. is dit een begin van buikgriep ofzo?
Tja, er gaat wel van alles rond idd. Mijn dochter heeft 3 weken geleden een dag overgeven, was weer beter, 3 dagen later weer overgeven, daarna diarree en is wel 2 weken niet fit geweest. Klaagde af en toe over een zere buik, had af en toe nog diarree en was veel moe. Ik heb 2 dagen voor kerst diarree gehad en was misselijk. Nu nog steeds niet helemaal lekker. En ik hoor heeeeel veel mensen over dezelfde soort klachten. Maar ik vind sinds zondag overgeven echt lang duren hoor. Dat je nog wat diarree hebt en wat misselijk bent ok, maar zo ziek nog lijkt me geen 'gewoon' buikgriepje. Maar goed, ik kan het mis hebben natuurlijk
Momenteel is er een uitbraak van het Norovirus (buikgriep). Deze zorgt ervoor dat je hevig gaat overgeven en aan de diarree gaat. Het moet wel met een dag of 3 minder zijn, dus aangezien je er best wel lang mee loopt, zou ik toch even je HA bellen. Het is wel belangrijk dat je genoeg vocht binnen krijgt, dus desnood was ORS nemen! Sterkte.
Dank jullie wel lieve meiden! Gister cola gedronken na de tip van hier, en misselijkheid was inderdaad een half uurtje later weg. Vanmorgen kip lekker op gestaan dus volgensmij is het voorbij! Arme zusje van me heeft ook al 2 weken last van hoge koorts, misselijk etc dus die gaat vandaag wel na de dokter! Hoop dat iedereen zich hier ook snel weer beter voelt.
Ja hier mijn kindjes vanaf woensdag ziek. Maar vandaag gaat het met beide een stuk beter. Isabella had twee dagen koorts en een beetje diarree. Julian 1 dag koorts en spuitluiers ( maar of dat diarree was weet ik niet eigenlijk) Dus na 3 dagen weer beter. TS, ben blij voor je dat je er vanaf bent.