Hallo meiden, Heb me niet kunnen bedwingen en heb 5 dagen voor mijn NOD er een zwangerschaps test van Sensitest gedaan.. Hieronder het resultaat, heel licht lijntje, helaas is de foto wat donkerder.. Nou wat vinden jullie ervan?? Heb trouwens om 14.00 uur getest.. Bekijk bijlage 31108
Hoi, Ik zie wel een klein streepje maar echt heel klein. Ik zal straks nog een testje doen maar dan met ochtendurine, bij mij bleven de testen ook erg vaag 4 dagen voor nod. Nu mag ik vandaag testen maar ik durf niet meer. Heel veel succes en ik zal er gewoon nog even eentje doen als ik jou was. Groetjes Wilma26
ik zou als ik jouw was nog een testje doen dan op je nod dat is het betrouwbaars ik weet het wachten duurt lang
Ik testte ook 4 dagen voor NOD positief, alleen idd heeeeeel erg licht! Hier kan ik het heel moeilijk zien, maar dat was met mijn eerste test ook op een foto.. Ik zal gewoon nog even een dag of 2 a 3 wachten en nog eens testen
sorry... misschien omdat de fotoo donker is?? maar ik kan er niks van maken... miss nog eventjes geduld hebben???? alicia
ik denk dat ik heeeel lichtjes iets zie, maar weet het niet zeker. Idd over een paar dagen nog een testje doen. vreselijk he, dat wachten?! Ik heb vanochtend een vroege test van predictor gedaan en zag niet echt iets (nou ja super licht iets, maar denk dat dat gewoon een indrooglijntje was ;-P ). Vrijdag is mijn nod en dan ga ik maar nog een keer testen. Suc6 met wachten!
Sorry ik zie er ook helemaal niks in. moet zeggen dat ik deze test wel vaak onduidelijk vind om te bekijken.
Dank jullie wel voor de reacties.. Ik weet dat het eigenlijk te vroeg is maar kon me echt niet inhouden gister.. Heb vanmorgen met de dipstick van Sensitest getest en hierop verschijnt ook een heel licht tweede streepje, deze is alleen nog onduidelijker te zien dan de afgebeelde test.. Ik wacht nu gewoon af tot zaterdag.. Iedereen veel succes! Ohhh Wilma spannend, heb je afgelopen maand ook gevolgd met de fotos van de testen.. Heb je er al een gedaan?? Ben erg benieuwd, duim voor je meid!!
hoi amigo, hier precies hetzelfde ook met dipstick sensitest en ook 5 dagen van te voren.. net gedaan en na 10 minuten ofzo verschijnt er een ienemienie tweede lijntje dat alleen in fel daglicht te traceren is.. maar dit betekent m.i. wel dat er hcg aanwezig is anders zou je helemaal niks zien.. heb jij nog ergens info weten te ontfutselen? pfff vindt het zooo spannend!!
@bunchy, heb je geen foto die je even hier kan posten? Kan ik eens meegluren.. Ik heb echt nog geen idee of ik dan wel of niet zwanger ben, vanmiddag krijg ik een nieuwe lading testen van sensitest, dus dan test ik weer.. Vanmorgen met een kv getest, maar hier kan ik geen tweede lijntje uithalen.. Weet niet echt of die testen voor je NOD al werken, in de bijsluiter staat van niet volgens mij.. Vind het raar dat 1 test licht posi is en de andere nega.. Maar goed denk dat geduld het beste is.. Weet dat het ontzettend spannend is, maar denk echt dat we nog even moeten wachten.. Succes meid!!
nee, geen foto en als ik wel een foto zou plaatsen zou je niet echt iets eruit kunnen opmaken.. hij lijkt nu hij opgedroogd is enkel lichter te zijn geworden.. grr! zooo spannend dit!!! vrijdag ga ik weer testje doen heb ik me voorgenomen.. dus over twee dagen, morgenochtend lijkt me weinig zinvol!
Sapnnend allebei aan de sensitest ik heb er zelf geen goeie ervaringen mee met de sensitest maar ik hoop snel op een vette posi test!
Jaaaaaaahhhhh hier ook een tweede streep, veel duidelijker dan de vorige keer!!! Joepie!!! vorige zwangerschap (miskraam bij 13 wk) werktren die sensitest testen juist heel goed.. dus heb er alle vertrouwen in hoor!!! ga over 3 dg nog eens een testje doen dan moet de tweede streep er echt van af spatten!!!! Ik ben zo blij en ook voor jou!!!