Jes12, ik zie ze ook duidelijk. Mijn test van 2 dagen voor NOD was ook zo en mijn dochter is nu 7 maanden😄
dankjullie wel voor de reacties! had het zo niet verwacht deze maand .. voel echt nog niet veel. ben alleen bang dat ik vrijdag gewoon ongesteld word dat ik voor de gek gehouden word.. 2 testen allebei positief betekent toch gewoon zwanger?
Mooie test zo voor je nod! . Ik hoop dat het streepje nog duidelijker wordt! Helaas blijft de kans dat je alsnog ongesteld wordt wel aanwezig als je te vroeg test, maar tsja...
Gefeliciteerd!! Haha ja die mannen..,, die van mij vond ook dat het pas positief was wanneer de strepen even donker waren. Nu bij de 3e en 4e zwangerschap wist hij gelukkig wel beter en was ook in de wolken met een lichte streep.... hij tuurde zelfs met me mee haha.
gefeliciteerd!! zo begonnen ze bij mij ook! Ik zat 6 dagen voor NOD! Het blijft nog wel spannend, je kunt namelijk nog ongi worden! Maar we gaan er vanuit dat het blijft plakken! Geniet ervan!
bedankt voor de reactie! zojuist nog een kv gedaan en een clearblue early test.. de kruidvat is eigelijk hetzelfde als gister en de clearblue staat ook echt een streepje maar een stuk lichter moeilijk op de foto te krijgen ook maar heb t geprobeerd. dit stelt me niet echt gerust ik ging er van uit dat hij een stuk donkerder zou zijn.. dom ook natuurlijk. de test van gister deed ik 5 uur savonds dus er zit ook vrij weinig tijd tussen.
dankjewel allemaal ik wil een clear blue digital met weken erbij doen.. wanneer zou ik die het beste kunnen doen? kan die ook al voor nod of beter even wachten tot vrijdag of zaterdag.. ?
Ik dacht ook altijd dat testen echt iedere dag donkerder moesten worden, maar heb ook wel gehad dat ze een dag niet donkerder leken. En ik kwam erachter dat ik 's middags donkerder testte dan 's morgens (met ochtendurine) dus als ik 's middags een test deed en dan de volgende morgen weer was ie ook niet donkerder. Hoop voor je dat ze wel langzaam donkerder worden en dat je niet ongi word natuurlijk!!