Ik weet niet precies waar ik ongi moet worden... Omdat mijn cyclus na mk heel onregelmatig is. Eerder deze week al testje gedaan waar niks op te zien was, maar vanochtend leek ik in de verste verte wel een heeeel licht streepje te zien... Loop er al heel de dag op te kijken of ik het nu echt zie of niet.... Laar op foto zie je het haast niet.... Grrrrrrrrrd
Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina Je ziet het bijna niet ... Int echt zie ik echt wel iets denk Of ik ben gek da kan ook
Ik zie niks, maar als jij'm wel ziet kan het 2 kanten op gaan.. of hij wordt donkerder, of het is zo'n irritant vaag lijntje die verder niks betekend. Spannend he! Ik tuurde me ook altijd helemaal scheel
dat is wel vaker met die hele vage streepjes hoor! Dan zie je toch echt een vaag streepje, maar op de foto niks te zien
Ik denk dat ik zie wat jij ziet..,maar dat is echt turen en de test is al heel erg droog dus ik zou opnieuw testen.
Vanmorgend deze .... Beetje duidelijker? Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
Ja die is duidelijker! Nog even Door blijven testen de komende dagen. Heeeeeel voorzichtig gefeliciteerd
Even gedruppeld met water ... Resultaat : Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
ik zie hem ook hoor Jannieke (op je eerste foto ook al heel licht).. ziet er voor nu goed uit hopelijk mooie duidelijke test binnenkort!
zo en test had ik ook begin deze week en ik ben zwanger! heb iedere dag getest deze week en ze bleven oplopen ik zou dus zeggen over 2 daagjes nog eens testen.. succes!