babyangel: ik zie ook een roze streep. Hier door de pil heen zwanger geraakt en wij moesten beide heel erg aan het idee wennen en manlief wist echt niet of hij het wel zag zitten met nog een kindje erbij. Het heeft bij hem tot een week of 10 geduurd en toen begon hij er steeds meer aan te wennen. Al hoeft dat hele zwanger zijn van hem niet, hij heeft het kleintje helemaal geaccepteerd. Geef hem de tijd, het komt goed!
Thanks meiden, @oxbow: begon jou man ook over een abortuspil enz? Ik was echt helemaal verbaasd en in shock. Heb er maar niet an te veel op gezegd alleen dat ik dit eerst eens wil verwerken en aten bezinken. Mijn ter van vanmorgen:
Gefeliciteerd! Maar uhm je kan wist toch ook waar jullie mee bezig waren? Als je geen ac gebruikt, want dat wad toch zo? Ja dan kun je zwanger raken. Dus een beetje stom om dan zo te reageren
Ja precies!! Hij weet hoe kindjes gemaakt worden. Maar ondanks dat hij nu boos op me is omdat ik een andere mening heb als hem weet ik haast zeker dat hij bij gaat draaien. Het zal even moeten bezinken.
Dat is duidelijk, gefeliciteerd! Hopelijk draait je man weer bij en kunnen jullie straks samen genieten van dit wondertje..
gefeliciteerd!!!! hier gaat het net zo ik gebruik geen ac maar manlief zegt geen kids meer te willen. Hi weet t dus ja als t gebeurd ik laat geen abortus plegen ook weet hij dat ik dat dus ook niet zal doen. Fijne zwangerschap
Van harte! Duidelijk zwanger! Maar echt - sorry dat ik het zeg- niet tof en niet lief en leuk dat je man zo reageert zeg.. Wat hier al gezegd was, hij wist dat je zwanger kon raken, anders had ie zijn verantwoordelijkheid moeten nemen en even een condoom moeten pakken ofzo. Vind dit echt niet tof van hem! Maar volgens mij ben jij er heel blij mee toch? Ik zou zeggen, geniet er maar van, het blijft een wonder, de zwangerschap! X
Komt vast allemaal goed. Hij had het net zoals jou niet verwacht, maar vind wel dat hij erg heftig reageert, waarschijnlijk krijgt ie daar ook nog we spijt van. Geniet er lekker van. Xxx joyce
Hier ook volkomen onverwachts zwanger geraakt. De eerste dagen waren echt niet leuk en ook behoorlijk zwaar. Twijfels en de vraag of we dit wel willen. Op een gegeven moment gaat dit gevoel over in blijdschap en vreugde. Vooral naar de eerste echo. Praat met elkaar en probeer elkaar geen verwijten te maken. Begrijp zijn gevoel. Succes ermee!
babyangel: hij heeft net zo goed zijn verantwoording als jou hierin en hij wist dat je zwanger kon raken dus ik vind het niet terecht dat hij boos is omdat jij een andere mening hebt dan hem. Je bent allebei volwassen en weet beide hoe het werkt. Hier was de schok ook heel groot, maar ik gebruikte dus wel echt ac, maar deze heeft niet goed gwerkt bij mij, ondanks niet vergeten of ziek geweest te zijn. Mijn man begin inderdaad ook over abortus en ik heb zelf ook nog wel getwijfeld ondanks dat ik zelf altijd gezegd heb nooit abortus te laten doen. Ik zag het ook echt niet zitten, maar we hebben wel samen gekeken wat de mogelijkheden waren en of het een optie was, maar hij wist ook dat ik er aan onderdoor zou gaan. We hebben daarom in goed overleg besloten dat dit kindje ook meer dan welkom is en dat we er liever eentje bij hebben als eentje eraf. Ik kon het me heel goed voorstellen dat hij zo reageerde. Onze dochter heeft een syndroom, waardoor ze een aangeboren afwijking had en was net 1,5 maand ervoor geopereerd dat we erachter kwamen dat ik zwanger was, we waren nog volop met de genezing van haar bezig en de uitslagen van het chromosomen onderzoek, dat er ook angst was of dit kindje wel gezond zou zijn en ze was nog geen jaar oud. Dus het was hier wel dubbel. Maar nogmaals het kindje is bij ons meer dan welkom en zelfs mijn man legt nu af en toe zijn hand op mijn buik wat hij bij de andere vrijwel nooit deed (ja bij de eerste omdat alles nieuw was). Ik hoop dat je man snel bijdraait en jullie er samen uitkomen.
Heftige reactie... Gebruikten jullie wel ac? Tja, zwanger raken doe je met zn tweeën, dus mag hij je eigenlijk helemaal niets kwalijk nemen. Je testen zien er super uit!
Thanks dames, Ben net klaar met werken en ga nu naar huis om te praten. Heb het ook al verteld op het werk (manager en assistent) zodat ze weten wat er scheelt mocht ik een beetje afwezig zijn. Ben ondertussen al 2kg afgevallen. Bedankt voor alle lieve berichtjes en steun,doet me goed!!
BabyAngel, allereerst gefeliciteerd met dit wondertje! De testen lopen duidelijk op... mooi! Wel jammer dat je man zo reageert. Hij had het (denk ik) niet verwacht en moet het even laten bezinken... ook aangezien jullie recentelijk al een kindje hebben gekregen! Veel succes! Ik hoop dat hij bijdraait en jullie samen kunnen genieten!