Hallo dames, Rond 26 weken wil ik een echo laten maken op dvd enz., wat raden jullie mij aan welke echopraktijk maakt mooie duidelijke foto's voor een redelijke prijs. En hebben jullie andere tips voor me Zou graag z.s.m. Willen weten zodat ik afspraak kan maken ivm wachttijden daae
Echobureau Barendrecht!! Hele goede apparatuur, mooie duidelijke beelden, aardige dame die echt moeite doet om alles goed in beeld te krijgen. En qua kwaliteit/prijs verhouding zeker zeer de moeite waard. (wij zijn vanuit Nijmegen daarheen gegaan voor onze tweeling. Echobureau hier heeft gewoon echt mindere apparatuur, al zijn de mensen ook erg aardig)
Echo bureau barendrecht daar heb ik zelf ook een afspraak staan als ik 23 weken ben!! Staan heel goed aangeschreven dus ben ook benieuwd!
emmeken mag ik vragen wat je er voor moest betalen? en wat zat in jou pakketje jindster wat moet jij betalen en wat zit er in jouw paket. is de wachttijd trouwens lang bij barendrecht?
Meestal 2 tot 3 weken wachttijd dus als je wil zal ik morgen dan wel alvast gaan bellen! Miss heb je geluk met de vakantie tijd?! Je kan gewoon op de site kijken dan kan je kiezen watvoor pakket je wilt want ze hebben een hoop verschillende keuzes!! Succes!!
In delft Zit babyvision (20 min rijden) Ben ik zelf geweest Vond het heel leuk! Alles werd duidelijk verteld enzo Ik had 4 3d foto's en 6 zwart witte en een dvd van een half uur was 90 euro geloof ik
Wereldkind! Zit vlak bij centraal station. Ze doen het al vanaf 50 euro en zeer mooie foto's (zie onze kleine meid) Geen lange wachttijden binnen een week moet wel lukken.
Kostte ons rond de 100 euro voor 3D echo met dvd, sleutelhanger (2 in ons geval: van elke beeb 1) en een aantal fotoprints (op echt papier, niet van die vervagende thermische dingen, kregen we er ook meer van dan volgens het pakket geleverd werd: een kindje werkte slecht mee dus beetje compensatie) voor een kleine meerprijs kun je ook alle foto's op cdrom meekrijgen. ze hebben een website waar alles op staat aan pakketten en prijzen, je kunt via die site ook reserveren: Pretecho 3d echo of 4d echo bij hét echobureau in Barendrecht Carnisselande - 3D Echo Barendrecht
Echobureau Barendrecht.....wij hebnen het laten doen met 27 weken. Hele lieve vrouw, was heel erg enthousiast met vertellen als ze iets aanwees. Is ook leuk om te horen als we de dvd terugkijken
heel erg bedankt dames Fiona, wat een prachtig echootje, kijk er zo naar uit om het ook te laten doen. Ik alle beide praktijken bellen en even meer info vragen, denk dat het barendrecht wordt, is dichterbij en makkelijk te bereiken voor mij... xxxx
Dankje, was er super blij mee Volgens mij doen alle 3d 4d praktijken het wel goed. Vaak is het zo als de baby er niet goed voor ligt je vaak nog een keer mag terug komen. Succes!
Wij zijn ook in Barendrecht geweest, toen heette het ook babyvieuw! Super leuke vrouw, goeie kwaliteit en toen we zwanger waren van de 2e zijn we vanuit limburg ( inmiddels daarheen verhuist) weer terug gegaan daar, alleen maar omdat ze zo goed was haha! En als het niet lukt krijg je nog een gratis afspraak, dat hebben wij gehad iig! Succes! Bedrag was 104 euro met dvd, foto's en nog vanalles. Het uitgebreide pakket dus