Hallo meiden, Heel erg dom, ik heb een doek die ik gebruikt heb om terpentine op te doen, mee gewassen met de gewone was. De hele was stinkt ernaar en ook de wasmachine! Ook na nog een keer draaien gaat de lucht niet weg, ook niet uit m'n wasmachine... Wie heeft dit ook meegemaakt en heeft dé tip? Op internet vind ik erg weinig...
Ik heb ook gegoogled en kon wel wat vinden. Paar scheppen Soda erin doen en de was meewassen. Vraag / Vara Kassa
Van de week ook gehad. Mijn mams was zo slim een terpentine doekje erbij te gooien heb daarna nog een kookwas op 95 graden gewassen (douche gordijn). En handoeken had ik ook nog keer gedaan. Na die kookwas was et er wel uit hier gelukkig
Thanks meiden! Ik heb huishoudazijn hier staan dus ga dat eerst maar eens proberen. Als het niet werkt, kan ik altijd nog soda proberen.
enigste wat hier werkte was veel wassen en dan rook je het steeds een beetje minder. toen het minder erg was heb ik ook gewoon de was weer erin gedaan. de was rook er wel naar bij uithalen maar na een tijdje was die lucht uit de was weg als ik het ophing of in de droger deed om te drogen.
ik heb het 2 weken geleden gedaan en heb maar een nieuwe wasmachine gekocht Na 2 weken nog steeds de lucht erin ding was ook al 9 jaar oud dus mooi excuus om een nieuwe te kopen....