Sowieso natuurlijk niet zonder onze kinderen/gezinnen. Maar naast dat, waar kan jij echt niet zonder. Het mag materialistisch zijn maar ook iets anders. Ik bijt het spits af; Ik kan niet zonder mijn religie en niet zonder het gebed in mijn leven.
materieel bedoel je denk ik.. en een vraag.. is het je religie (wordt meestal gebruikt als term voor 'georganiseerd' geloof: katholicisme of protestant, islamitisch of joods etc) of je geloof waar je niet zonder kan. Ik bedoel daarmee... heb je de kerk (of andere georganiseerde manier van geloven nodig of kan je ook geloven zonder instituut?) Mag ik dit eigenlijk vragen? Ben gewoon nieuwsgierig.
Indeed, dat bedoel ik! Mag je vragen hoor. Het geloof in de waarheid van 'mijn' religie staat voor mij op 1 lijn. Het een zou er niet kunnen zijn zonder het ander in mijn geval.
Man en zoontje... Met hun erbij overwinnen we alles!! De rest zou me gestolen kunnen worden 😁
Ik zou een hele lijst kunnen maken, denk velen met mij. Mijn kindjes kan ik natuurlijk sowieso niet zonder.
de auto. Ik woon redelijk afgelegen en alles lopende doen is onmogelijk. Openbaar vervoer is in dit gat een lachertje.
Dank je. Geloof is ook belangrijk voor mij maar is zo verweven met mijzelf dat ik het niet nodig heb als 'extra'.. ik BEN. (ik hang dan ook geen geloof aan)