Hi Dames, Ik moet echt even mijn verhaal kwijt haha. Net lekker wezen wandelen met de kleine in de wagen hier door de polder. Op een rustig stukje zie ik een volwassen man (jaartje of 30 denk ik)op een kleedje zitten. Viel eerst nog niet heel erg op maar toen ik dichterbij kwam zag ik dat hij een pamper om had en een speen in zn mond. Verder lagen er nog meer babyspullen om hem heen. Wist echt niet wat ik zag. Hem toch aangesproken want dacht dat hij misschien niet 100% was ofzo. Hij vertelde toen dat hij heel graag zelf baby wil zijn en vroeg of ik een luier had. Was zo in de war dat ik hem nog een luier gegeven heb ook haha past hij trouwens nooit ook nog kleurplaat van hem gehad met tel nr haha. Toen maar doorgelopen pffff wie wist dat dit bestond of ook wel eens meegemaakt??
Ik wist wel dat dat bestond, omdat ik dat eens op TV een docu heb gezien daarover. Bizar, dat wel ...
nooit meegemaakt... je zult er inderdaad vreemd van opkijken... Ik heb weleens een tv programma (ben ff titel kwijt) gezien dat mensen van die "vreemde' gewoontes hadden... Nou ja, als hij verder niemand kwaad doet... laat hem gelukkig zijn
Tja... wat zullen we zeggen. Leven en laten leven toch? Okee raar, maar wat is normaal dan? Er is zoveel raar wat je op straat ziet. God weet hoeveel mensen van dit forum ik raar vind als ik ze zou ontmoeten. En ik heb ook mijn rariteiten.
En toch denk ik dan bij deze mensen, prima dat je hier van houdt maar moet dat dan in het openbaar? Kinderen zien dit ook als je zo lekker in het weiland ligt in je luier. Ga dan lekker in je eiegen achtertuin liggen.
Ik vind het heel raar en ook ongepast om te doen in t openbaar. Prima als iemand dit wil doen, maar doe het lekker thuis/prive
Vraag me af of dit serieus was, of een grap. Zoiets als een weddenschap of een ontgroening. Misschien zelfs wel voor een tv programma met een verborgen camera. Ik kan me niet voorstellen dat als je dit "probleem" écht hebt, dat je dit dan zo in het openbaar laat zien.
Ik vind het vooral raar dat dit je eerste bericht is hier. Misschien lees ik teveel op het Viva forum maar ik moet dan gelijk denken aan iemand die dit interessant vindt en de reacties wil bekijken, of schoolkinderen ofzo...
Ik ben wel eens op het werk gebeld (werk op een kinderdagverblijf) door een man die vroeg of ik even langs kon komen want hij had in zijn luier gepoept... Dacht dat ik wel eens in de zeik kon worden genomen dus ik nog rustig naar alternatieven gezocht 😅 Achteraf hard gelachen natuurlijk want het was overduidelijk niet serieus
Mijn schoonzus heeft ook ooit een reactie gehad op een advertentie op mp van haar commode. De vraag was toen of de commode ook sterk genoeg was om een volwassen man te dragen.
Mijn mening? Identiteitsprobleem en dat los je niet op met in luiers gaan lopen, maar door in therapie te gaan. Had het wel eens op TV gezien. Vind het echt ziek als een omgeving daarin mee gaat.