Ahhhh! Moet hier even mijn frustratie kwijt. Afgelopen weekend heef mijn dochter koorts gehad zonder verder ziek te zijn. Nu komt een voortand door, dus hebben we het daar aan gelinkt. Gisteren kreeg ze ineens ook uitslag, oei misschien vijfde of zesde ziekte? Aangezien ik zwanger ben even naar de huisarts gegaan om vijfde ziekte uit te sluiten. Dat is het inderdaad niet, waarschijnlijk een onschuldig virusje. Inmiddels geen koorts meer gelukkig. Wel zet ze het van tijd tot tijd echt op een krijsen en is dan moeilijk te troosten. Gaat dan meteen met de vinger naar de mond, denk dat de doorkomende tand echt dwarszit. Misschien komen er nog wel meer door, maar die heb ik nog niet kunnen vinden. Daarnaast denk ik dat ze in de 13 maanden sprong zit, maar gelet op het bovenstaande is het van alles wat. Heel aanhankelijk en moeilijk met eten en slapen. Ze wil ook van alles wat nog niet lukt. Oef alles bij elkaar echt zooooo vermoeiend! Dat met een prille zwangerschap met alle kwaaltjes van dien.... Ben blij als ze weer fit is en het sprongetje voorbij is. Nog meer moeders die even hun frustratie kwijt willen?
Hier nog een...zucht! Sinds mei is het drama hier. Het begon met verkoudheid, koorts en doorkomende tandjes. Vooral van de 2 boventanden heeft ze erg veel last gehad. Daarna waterpokken die maar niet wilden genezen en uiteindelijk helemaal ontstoken waren. Tegelijkertijd oorontsteking. Nu krentenbaard. Over het algemeen is ze lekker vrolijk en lekker aan het spelen, maar ze heeft van die momenten..AAAHHHH... Dan is het jengelen, krijsen, aan mij hangen, niet willen slapen. In de avond is het slapen ook drama. Ze valt alleen bij mij op schoot in slaap of als mijn man een stukje met haar gaat wandelen. En ze wordt 's nachts ook een paar keer wakker. Maar goed, er komt vast een tijd dat dit allemaal voorbij is
Oef dat klinkt nog pittiger! Ik merk inderdaad dat de twee boventanden erger zijn dan de andere tanden die door zijn.
Misschien ook leeftijd? Mijn dochter heeft het ook jengelen/huilen/onrust. Maar niet ziek geweest, tanden denk ik wel ze heeft er 6 maar we moeten er nog heel wat natuurlijk. Vaak is het ook gewoon en combi en achter af weet je vaak niet wat het nou pcies was.
Behoorlijk pittig inderdaad. Vooral omdat ik dit niet heb gehad met mijn 2 andere kinderen. Die waren een stuk makkelijker.