Hai meiden, Ik heb sinds gistermiddag zeurende buikpijn, alsof ik ongesteld moet worden. Het is draaglijk, maar het is wel een vervelend gevoel. Daarbij komt dat ik soms bij het afvegen wat helderrood bloed heb. Meestal is het bruinig, maar vanmiddag was het toch behoorlijk rood. Nu weer geen bloed. Ik heb helemaal geen symptomen (vorige zwangerschap wel en daaruit kwam een gezonde dochter) Wel 3 positieve testen, de laatste was met zo'n clear blue. Gaf aan "zwanger 3+ " Heb de VK gebeld en een echo heeft nog geen zin zegt ze. Ze zegt ook dat ik er wel rekening mee moet houden dat het mis gaat. Oh bah, ik voel me nu zo naar...ik weet dat het heus nog goed kan gaan. Maar toch ben ik bang...
Het is inderdaad afwachten Juenco! Ik heb zat verhalen mogen lezen die positief afliepen dus houd hoop!! Wanneer mag je voor een echo? -x- K
Ik mag volgende week vijdag voor een echo...moet nog heel veel geduld hebben dus Het kan voor mijn gevoel echt twee kanten op, ik heb nu weer geen bloedverlies en maar een heeeel klein beetje buikpijn. toch nog steeds geen symptomen (wat kan je dan naar misselijkheid en zere borsten verlangen hè?) Weet je waar ik ook bang voor ben? Dat het nu nog wel goed gaat, maar dat er toch iets fundamenteels mis zit en dat het toch fout gaat rond de 11 weken... Ach, ik praat mezelf gek. Afwachten maar *bijt nagels en draait in het haar*
Op zich klinkt het veelbelovend! En volgende week vrijdag zit je op ruim 7 weken toch? Dan zit je in elk geval wel goed met je echo. Met 6 weken heb je nog grote kans dat er te weinig te zien is en zit je alsnog in spanning. Maar als je een hartje ziet probeer dan te genieten he? Ja, het kan daarna alsnog mis gaan maar de kans daarop is dan al weer vele malen kleiner dan nu. Of heb je eerder een miskraam moeten meemaken waardoor de angst extra aanwezig is? Liefs, K