Hoi dames, Ik heb onderstaande jurk gekocht voor een bruiloft over twee weken, Ik heb sinds gisteren het idee bedacht om er een lang zwart vest op te doen, Is dat leuk voor een bruiloft? Het is wel een wat dunner sjiek vest en ik neb er in de Bordeaux kleur wat in de jurk zit laarsjes onder, Volgens mij leuk toch? Even jullie ideeen Liefs taart.
Denk dat een lang vest niet leuk is, zonde van het jurkje. Show even een plaatje van het vest (zoek iets vergelijkbaars online). Zou eerder aan een bolero denken.
Ligt idd beetje aan het vest, wordt mischien wel snel te casual. Zelf zou ik eerder kiezen voor een mooi zwart of bordeaux jasje.
Zoals je het beschrijft, kan het prima. Is het de beste keuze? Dat hangt af van het materiaal, jouw figuur en hoe chique de bruiloft is. Ben je voller/breder van boven? Blijf dan weg van de gemiddelde Bolero. Een chiquer vest kan dan zeker. Heb je een typisch peer-figuur? Dan is een bolero of colbert-jasje goed. Het juiste vest kan, maar dat hangt af van het geheel. De echte zandloper? Laat jouw mini middel niet verdwijnen onder een lang vest. Een mooie (i.v.m. kou dikkere) omslagdoek staat trouwens altijd chique.
hele mooie jurk. Ligt er een beetje aan wat voor een vest het is. Ik zou anders ook denken aan een bolero
Zo, hallo he, dat je liever geen spijkerbroeken ziet kan ik me nog iets bij voorstellen (zou ik zelf overigens ook niet van wakker liggen), maar mag een vest al niet eens? Ik vind het een leuke jurk, en met het juiste vest zeker kunnen.
GEEN vest en al helemaal geen bolero Mooi getailleerd colbert, hoeft niet eens dicht te kunnen, van een chique materiaal (volgens mij is de jurk ook lichtglanzend. Panty van heel weinig denier en een zwarte pump (met enkelbandje). Zwart leren blazer is trouwens ook leuk.
Ik vind een bruiloft een hele chique gelegenheid. Daar ga je niet heen in een vest, in mijn ogen. Zou dus voor een blazer gaan, Zara heeft hele mooie. Maar misschien logt dat ook wel aan de kringen waarin ik ben opgegroeid/van naar een bruiloft ben geweest. Daar zou een vest ook niet 'geaccepteerd' worden. Een spijkerbroek al helemaal niet. Jurkje vind ik prachtig trouwens. Heel mooi!