omgaan met intimiteit met knipoog ;)

Discussie in 'De lounge' gestart door mw21, 31 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Kennen jullie dat?

Enige avond vrij samen dus je weet al soort wat er op de planning staat (dan heb ik er eigenlijk al geen zin meer in haha)
    "Schat ik ga douchen"... man komt weer beneden..." ja ik ga vanavond maar vroeg naar bed... man pakt nog wat te drinken...."Ja ik ga maar naar bed hoor"....man komt naast je zitten...."pfff ik val bijna in slaap"... man begint over je been te wrijven".... "Ja Kga maar tanden poetsen"

Ja ja erg grappig en herkenbaar maar ik vind dit ook zo sleur achtig

Tips?? (Wat op ZP mag ;) )

(Kga nu ook maar naar boven haha)

2. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Man komt weer naar beneden "kom je al??" Pfff hahaha

3. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Zeg je tegen je man..jaa schat ben al gekomen dus je kan slapen hahaha

4. mamabri

mamabri Niet meer actief

Niet herkenbaar gelukkig. Hier gaat het gelukkig een stuk spontaner.

5. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Haha! Moest er wel om lachen.
    Hier gelukkig ook geen herkenning.
    Wellicht tijd om het weer spannend te maken? Rollenspel? Speeltjes? Films?
    Of anders romantisch kaarsjes aan, muziekje aan, wijntje..

6. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.235
    1.891
    113
    Vrouw
    Hier ook wel een beetje herkenning..

Als hij gaat douchen, er onverwachts bij gaan staan ;)
    Of voorstellen hem een massage te geven.
    Of even naar boven lopen, iets spannends aantrekken en hem roepen. Schat?? Wil je even helpen???

Wij gebruiken ovulatietesten en dan is de spontaniteit er ook wel eens van af. Maar het vrijen zelf is wel heel fijn, dus agh...

Staan jullie open voor "atributen"? Helpt ook!

7. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.235
    1.891
    113
    Vrouw
    Oja! Overdag spannende appjes sturen... Is ook een succes ;)

8. haailena

haailena Actief lid

24 okt 2014
    458
    5
    18
    Haha ik herken het helemaal! Dan zie je al helemaal aan je man dat hij weer zin heeft. En voor mij geeft het dan zo'n "moet" gevoel.

9. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Waarom zou het spannend moeten zijn? Ik zie de siggesties rollenspel en kaarsjes voorbij komen. Dat maakt het alleen maar geforceerder. Het enige wat ik kan bedenken: neem zelf eens initiatief op een moment dat jij niet het gevoel hebt dat het op zijn agenda staat. Dat is anders en een keer zelf bepalen wanneer het gebeurt en hoe kan sowieso leuk zijn.

10. Joycey

Joycey Niet meer actief

Hier ook herkenbaar; met name nu mijn libido sterk is verminderd (elke keer als ik in mijn bed lig ben ik zooo blij want a. ik lig eindelijk in bed en b. ik kan slapen) maar dan komt het veelbelovende geknuffel weer terwijl mijn baby'tje wild begint te disco'en met zijn nachtritme.

Ik snap serieus niet zo goed hoe mensen kunnen 'klussen' als hun baby flink aan het trappelen is. Mijn focus is dan namelijk helemaal weg of meer gericht op 'aaahhww, mijn baby, wat schattig'. De focus ligt niet op meneers jandoedel.

Hier is het voor als nog: heb je geen zin, dan maak je maar zin; maar soms ga ik gewoon pas 2 uur later naar bed dan ik eigenlijk zou willen. Gewoon omdat ik écht geen zin heb om wat te doen. Het 'moeten' zou er eigenlijk af moeten. Mja, tegen de tijd dat ik spontaan uit mezelf zin krijg, ben ik denk ik allang en breed bevallen.

Mijn partner wil overigens dagelijks en als het aan hem ligt nog wel 2x ook. Ik krijg niet eens de kans om spontaan zelf te willen; hij staat er weer met een overdosis :p Als ik toch eens een week 'vrij had'... *droomt lekker verder*

Dat is dan één van de voordelen van bevallen straks; 6 weken niks doen :cool:

11. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Nee sorry.. Niet herkenbaar.
    Hier is het eigenlijk altijd een verrassing als het gebeurt.
    En ik moet heel eerlijk zeggen dat ik nog nooit het gevoel van "moeten" heb gehad.

12. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    #12 Debaky, 1 apr 2016
    Laatst bewerkt: 1 apr 2016
    Op zich niet herkenbaar in die zin maar hier is mijn man altijd wel goed in het ( mij ) helemaal gek maken terwijl ik last heb van mijn maandelijkse probleempjes :D Op het moment dat ik daar dan van af ben en hij eindelijk weer op het geitje mag dan word er wat afgeblerd hahaha dus tja niet echt spontaan misschien maar wel erg leuk :D

Misschien kan jij eens het initiatief nemen, ik las iemand die bij haar man onder de douche stapte, misschien moet jij dat ook eens doen, gewoon ineens hoppa bij hem onder de douche stappen en even elkaars ruggetjes insmeren :D

13. Givenchy

Givenchy Bekend lid

28 jan 2016
    873
    0
    16
    Hier ook helemaal niet herkenbaar...
    Heb het zelfs een beetje te doen met TS als ik het verhaal zo lees.. :D
    Klinkt bijna als een soort onhandigheid..naar elkaar toe..
    Misschien een keertje open over praten? met je partner..?

14. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Gelukkig kunnen jullie er ook om lachen ;)
    Zitten zelfs nog aardige tips tussen!

15. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    ja dat is hier dus ook. Ik krijg de kans niet om spontaan te zijn of mijn best te doen want hij is me altijd voor ;)

16. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Is t altijd een verrassing?? Je hebt nooit dat je allebei 'door' heb dat het vanavond wel gaat gebeuren omdat je bijvoorbeeld bijna ongesteld wordt en t dan een week niet kan etc

17. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

22 jan 2011
    1.416
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik herken het gelukkig niet :-D

18. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam

Wow ik schrik hier een beetje van. 'Moeten' en 'geen zin, dan maak je maar zin'? Ik vind dat best heel heftig. Als jij geen zin heeft, dan heeft jou man zich maar in te houden. Of zet die een leuke film op en veel plezier met je eigen rechter hand. Jouw lijf! Als jij geen zin hebt, heel jammer voor hem. En je bent zwanger, niet heel gek dat je daar ff geen zin in hebt

19. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Ik herken het wel hoor maar heb ook geen oplossing.
    Ik lees dus mee...... :D;)

20. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Maar als je niet wil wil je toch gewoon niet?

Wij hebben ook wel eens een week, of soms 2 geen sex... tja dan heeft hij pech en doet hij het maar lekker zelf...

Heus maak ik wel eens zin hoor.. maar echt niet dat ik 9 van de 10x het tegen mn zin in ga doen

Deel Deze Pagina