omgaan met intimiteit met knipoog ;)

Discussie in 'De lounge' gestart door mw21, 31 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Wij hebben allebei een heel laag libido, dus dat is makkelijk. Als het gebeurd, willen we allebei ook. Niemand die zin hoeft te maken gelukkig.

2. topper12

topper12 Niet meer actief

Sorry, maar als dit serieus is dan vind ik dit niet gezond /normaal.

3. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Wat zei je? ik ben al gekomen, maar jij was er niet..

4. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Ik zou het een keer groot in z'n agenda zetten als je t aanvoelt komen.
    Tussen 21.30 tot 21.39 verplicht een nummertje maken met je vrouw.

Misschien een keer toch tijd ervoor maken als t je niet uitkomt? Of als je er middenin de nacht uit moet voor de kleine hem daarna bespringen. Dan moet je misschien ook zin maken maar het maakt de seks ook wat minder voorspelbaar en daardoor leuker.

5. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    "Vind ik leuk"

6. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Neuh, ik bedoel het is wel soms dat we weten van oh ja straks kan het een week niet want manlief gaat op reis, dus als we willen dan doen we het dan wel. Maar als het er niet van komt, ja dan niet... kan dus best hier dat we de ene week het elke dag doen en de week erna helemaal niet ofzo. Ik zou het ook niet fijn vinden als ik het gevoel had dat het zou moeten.

Hier gaan we qua libido behoorlijk gelijk op dus dat gebeurt ook niet echt. Maar dat komt ook omdat mijn man geen zin (meer) heeft als ik geen zin heb. En andersom, soms heb ik wel zin maar is hij bijv kapot na een dag werken en heeft híj geen zin, nou dan hoeft het van mij ook niet. Doen we het de volgende ochtend wel :p

7. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Ik herken het wel hoor ik ben ook blij om mijn bed te zien maar dan wel om te slapen!
    Sinds ik weer aan de pil ben moet ik mezelf ook echt dwingen en als het gebeurd denk ik: hoor ik nou 1 van de kinderen ...nee niet aan denken je bent met iets anders bezig...shit hoor echt wat....jee schiet op...ect ect.
    Er is geen mij modus meer alleen 24 maal 7 mama.
    En ik kan het gewoonweg niet uitschakkelen.

8. Pepijnn

Pepijnn Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.835
    368
    83
    Vrouw
    Dit.

Probeer het eens op een andere manier. En praat erover met elkaar! Neem zelf initiatief. Doe wat jij fijn vindt. Doorbreek die sleur!

9. Pepijnn

Pepijnn Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.835
    368
    83
    Vrouw
    Ik zou als man spontaan slap worden van dit soort opmerkingen. Sorry. Ik snap dat je het moeilijk uit kunt schakelen, maar werk daar dan aan. Of doe het eens op de bank in plaats van op bed, hoor je je kinderen ook niet.

10. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.539
    1.551
    113
    Ik zou het echt niet leuk vinden om zo in mijn relatie/seksleven te staan.
    Hier gebeurt het gewoon wanneer we zin hebben en is het ook altijd een verassing. Als het "moeten" wordt zou mijn libido dalen tot aan het vriespunt.

11. Ze dénkt het, ze zegt het niet tegen haar man terwijl 'ie bovenop haar ligt.. Tenminste, dat is wat er staat, dus dat neem ik dan ook maar zo aan ;)

12. Pepijnn

Pepijnn Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.835
    368
    83
    Vrouw
    Ik mag wel eens een leesbril kopen.

13. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.759
    194
    63
    En dan staat ineens je kind beneden :D.

14. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Lang leve de super strakke traphekjes ;)

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ach nu kan het nog met puber in huis. Wha. Deur naar op slot... heb je niks aan traphekje..

16. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Lekker makkelijk praten als je een hoog libido hebt...

17. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.759
    194
    63
    Een traphekje helpt niet met een 8 jarige. Die komt gewoon naar beneden. Laat staan een puber :D. Straks betrap je de puber nog :p

18. Pepijnn

Pepijnn Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.835
    368
    83
    Vrouw
    Ik heb geen hoog libido, ik denk dat die van mij vrij gemiddeld is. En bij ons is seks nooit vanzelf gegaan, nu nog steeds niet. Sterker nog: na 12 jaar niet, loop ik nu weer bij een seksuoloog vanwege problemen.

Het verschil is alleen dat ik er niet gelaten in ben en er actief mee aan de slag ga en er wat mee wil doen. TO lijkt het te ondergaan. Dat is jammer, want op die manier is seks helemaal niet leuk.

19. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Bedenk eens andere plekken als alleen in bed. Stap bij hem onder de douche, doe het op de bank/grond woonkamer.

Sex hoeft echt niet alleen in bed of in de avond

. Als ik op bed ga dan ben ik ook echt moe. Tuurlijk heb ik dan geen zin meer maar waarom wachten tot je op bed gaat?

20. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

#40 Niekepiek, 1 apr 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 apr 2016
    Maar jij geeft zelf aan dat het voor jou nog nooit een "moetje" is geweest.
    Hoe kun je het überhaupt gaan "forceren" terwijl je libido laag is?
    Ik vraag me echt af hoe je zoiets doet: zin maken.

Deel Deze Pagina