omgaan met intimiteit met knipoog ;)

Discussie in 'De lounge' gestart door mw21, 31 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Oh man man zo herkenbaar dit :D Wij hebben echt altijd veel gemeen geloof ik haha!

2. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Wat ik me dan afvraag, als je echt tegenwoordig zo weinig zin hebt, vind je je man dan überhaupt (nog) wel aantrekkelijk?

Ik bedoel, voordat ik iets met mijn man had, had ik uitgebreide fantasieen over hoe ik hem zou willen verleiden (als ik zou durven) :D
    En ik vind hem nog steeds even aantrekkelijk, al is het nu natuurlijk niet meer zo spannend, nu ik zeker weet 'dat ik hem kan krijgen'. En dus heb ik ook zin om met hem de koffer in te duiken.

Maar ik heb ook wel eens gedatet met jongens die ik niet zo aantrekkelijk vond, fysiek... daarmee was de behoefte aan seks ook nogal snel verkeken, nadat de spanning verdwenen was. Kan me voorstellen dat hetzelfde gebeurt op het moment dat je man, weet ik het, een buikje krijgt of een kale kop ofzo... en zonder die fysieke aantrekkingskracht zou ik ook weinig zin hebben eigenlijk.

3. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Eerlijk is eerlijk die van mij is wel wat zwaarder geworden afgelopen jaren. Daar is hij nu ook wel mee bezig maar vind niet dat ik er erg veel van mag zeggen met mijn theezakjes en hangbuik hahaha (gewoon gezond gewicht hoor)

4. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    Sommige vrouwen doen zichzelf echt tekort door zo weinig gemeenschap te willen denk ik. Het is een heerlijke uitlaatklep en goed voor je relatie. Waar is de aantrekkingskracht gebleven. Dan kun je toch met eender welke aardige vent gaan samenleven. Je bent ooit toch voor je man "gevallen"?
    Ik las hier iemand die met haar man heeft afgesproken om het iedere zondag te doen. Waar is de spontaniteit. En de kinderen zijn een excuus. Je hoeft er geen uren over te doen. Ik denk dat veel dames zich over die drempel heen moeten zetten en het inderdaad gewoon weer moeten gaan doen. Weer leren dat het eigenlijk iets fijns is ipv iets dat moet, maar dat veel dames dat in de sleur van alledag uit het oog zijn verloren.
    Het is zo een valkuil. Je bent moe, dus laat je de seks achterwege. Terwijl dat eigenlijk wel in een relatie thuishoort. Je verzorgt je kinderen toch ook. Zorg dan ook voor je relatie. Lees eens een leuk boek, of kijk een erotische film. Zorg dat je in de stemming komt en sta er weer eens voor open.

5. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dit is écht helemaal niet raar. Wordt bij veel seksuologen ook wel geadviseerd. Seksen heeft ook net mindset te maken. Vooral voor vrouwen.

Een soort self fulfilling prophecy. Je gaat eraan denken en "werkt" ernaartoe waardoor je er ook meer zin in gaat krijgen.

En natuurlijk helpt het niet altijd.

Deel Deze Pagina