Van uitstel komt afstel

Discussie in 'De lounge' gestart door 0lifantje, 2 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0lifantje

0lifantje Actief lid

7 jan 2012
    258
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zijn er nog meer meer mensen hier die dingen uitstellen?

Wat ik vaak uitstel zijn:

Het maken van een periodieke afspraak bij de dokter of tandarts.

Maar ook kleine dingen als het slijpen van de punt van m'n wenkbrauw of oogpotlood 😁

Elke avond zeg ik tegen mezelf om optijd naar bed te gaan, maar ook dat stel ik elke avond braaf uit 😴

En wat ik al jaren uitstel is het sporten en vooral het volhouden sinds mijn 1e bevalling. Het is niet dat ik een hoop moet afvallen, stuk of 8 kilo maar. Ben klein van stuk, dus elk kilo telt voor 2.

Kortom wat stellen jullie altijd uit?

2. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Het huishouden 😂
    Eigenlijk alles wel, maar ik geef mezelf ook altijd een deadline, tot waar ik mag uitstellen en dan houd ik me er wel altijd aan, dus dat helpt wel.

3. poely

poely Actief lid

26 mrt 2010
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Foto's inplakken dat stel ik elke keer uit:(

4. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.290
    113
    Nederland
    Strijken!! Bleh, rot werk. Ik strijk dus ook vaak alleen als ik iets nodig heb dat gestreken moet worden 😅

5. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Zo'n beetje alles.

6. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Afvallen
    Schoonmaken
    Opruimen
    Klussen in huis
    Tuinieren
    Papieren administratie bijwerken

Soms heb je gewoon geen zin...;)

7. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.711
    4.027
    113
    Overijssel
    Ook zo'n beetje alles....

8. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Fotoboek maken voor m'n beide jongens. Van de oudste heb ik helemaal niks nog, laat staan voor m'n jongste. Ik schaam me er diep voor. En hoe langer ik het uitstel, hoe moeilijker het wordt om er mee te beginnen.

En de zolder opruimen stel ik ook heel erg uit momenteel. Pokkenwerk!

9. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    De was doen en vouwen en dan heb ik me toch een stapel haha wel eigen schuld dikke bult voor mij!

Soms moet ik hoognodig naar de wc maar stel ik het uit. Geen zin om op te staan.

Batterij opladen van mijn mobiel stel ik uit en dan? staat er nog maar 1% :p

Gas tanken moet er een stukje voor rijden.

Benen scheren.

Op tijd naar bed gaan doe ik niet of op commando dat werkt hier averechts. Ik ga pas echt als ik moe ben en vervolgens ben ik moe en stel ik dat ook nog uit :D Soms heb ik een schop onder mijn bibs nodig!

10. Insomniac

Insomniac Fanatiek lid

24 jan 2015
    1.841
    780
    113
    Virtueel assistent
    Gelderland
    Het slijpen van je wenkbrauw lijkt me best pijnlijk :p

Ik heb uitstellen zo ongeveer tot mijn werk gemaakt. Mits ik het echt heeeeel leuk vind stel ik zo ongeveer alles uit xD

11. 0lifantje

0lifantje Actief lid

7 jan 2012
    258
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hahaha bedoelde wenkbrauwpotlood 🤕

12. 0lifantje

0lifantje Actief lid

7 jan 2012
    258
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo herkenbaar! Ik moet de foto's nog zelfs laten afdrukken. 😔

13. 2mam2

2mam2 Fanatiek lid

16 feb 2015
    1.088
    0
    0
    Ik stel ALLES uit.
    Rekeningen betalen; op de allerlaatste dag
    Huishouden
    Afbellen van een afspraak
    Maken van afspraken
    Als ik een of andere (huiswerk) opdracht krijg zit ik het op de heenweg in de bus of in de auto pas te maken.
    Alle dagelijkse dingen. Als ik bijvoorbeeld een afspraak hier thuis heb bijf ik tot 5 minuten voor tijd op de bank zitten om me vervolgens als speedy conzales aan te kleden en klaar te maken.
    Noem het maar op, of ik stel het uit.
    Tot grote ergenis bij mn man die vonstand achter mn broek aan zit en ik dan vervolgens zeg; ohja, doe ik zo! (En dat meerdere keren achter elkaar)
    Ik vind het zelf ook een van de meest irritante eigenschappen die ik heb.;) maargoed.. Om daar verandering in te brengen stel ik ook uit.:p

14. mamabri

mamabri Niet meer actief

[QUOTE=2mam2;19651305]Ik stel ALLES uit.
    Rekeningen betalen; op de allerlaatste dag
    Huishouden
    Afbellen van een afspraak
    Maken van afspraken
    Als ik een of andere (huiswerk) opdracht krijg zit ik het op de heenweg in de bus of in de auto pas te maken.
    Alle dagelijkse dingen. Als ik bijvoorbeeld een afspraak hier thuis heb bijf ik tot 5 minuten voor tijd op de bank zitten om me vervolgens als speedy conzales aan te kleden en klaar te maken.
    Noem het maar op, of ik stel het uit.
    Tot grote ergenis bij mn man die vonstand achter mn broek aan zit en ik dan vervolgens zeg; ohja, doe ik zo! (En dat meerdere keren achter elkaar)
    Ik vind het zelf ook een van de meest irritante eigenschappen die ik heb.;) maargoed.. Om daar verandering in te brengen stel ik ook uit.:p[/QUOTE]

Dank je, DANK JE WEL!! Schoot me door jou weer te binnen dat ik mijn wegenbelasting nog moest overmaken.....gelijk gedaan, pfffff.

ik stel zoveel uit. Heb mezelf vandaag gewoon gedwongen om mijn koffers in te pakken. Ik ga as donderdag op vakantie, heb nog bergen met afspraken en vergaderingen staan, tussendoor moet ik nog werken, dus ik wist niet wanneer ik het moest doen, dus met enorme tegenzin staan inpakken. En je zou toch denken dat dat hartstikke leuk is? Nou, niet dus....:)

Afspraken maken, ze afzeggen, huishouden ook. Ik wilde vanmorgen al stofzuigen, maar is nog niet gedaan, morgen dan maar.....Heb vandaag al 4 uur!!! staan inpakken, een klein aquarium schoongemaakt, mijn keuken op staan ruimen, boodschappen gedaan.....vind het wel genoeg voor een zaterdag :x

Moet de kinderen nog op bed leggen, ben ik ook aan het uitstellen. Heb gewoon geen zin! :)

Deel Deze Pagina