Hi meiden, Beetje vreemde vraag misschien.. ik ben al een tijdje op zoek naar een positiejurkje van H&M. Via iemand op dit forum hoorde ik dat ze het jurkje dat ik zoekn in Vlaardingen verkopen. Ik heb naar Vlaardingen gebeld en ze hebben het jurkje apart gehangen. Het probleem is dat ik op meer dan een uur rijden woon van Vlaardingen en daarom dacht ik; ik probeer het eens zo: Is er heeeeeeel toevallig iemand die morgen in de buurt van H&M Vlaardingen kont? Het jurkje hangt klaar bij de kinderafdeling (boven). Als je mij een pb'tje stuurt, maak ik het geld (Jurkje kost 7 euro) naar je over en geef ik jou mijn adres, zodat je het naar me op kunt sturen ( natuurlijk vergoed ik ook de verzendkosten). Ik ben super benieuwd of dit reacties oplevert, maar ik zie dat zoveel mogelijk is op dit forum Liefs, Ctje
Heb ik ook eens gevraagd, maar nee hoor daar beginnen ze niet aan. Daar hebben ze een webwinkel voor. Uitverkocht? Jammer dan. Overigens wordt de site wel elke ochtend aangevuld. Dus nu uitverkocht kan morgen of volgende week weer op voorraad zijn.
Hennes kon het inderdaad helaas niet opsturen. Op de site was het jurkje al uitverkocht. Ook in de winkel hangt het als sale artikel. Daarom dacht ik: misschien meiden hier op zp die er in de buurt wonen of morgen toevallig komen.
Ik ga er niet bewust heen, maar kan er wel even (kleine omweg) langs onderweg naar Rotterdam. Mocht er verder niemand reageren dan wil ik me wel opwerpen om het even op te halen. (Komen er trouwens wel parkeerkosten ook bij want alles is daar betaald parkeren:x)
Sanell, dat zou top zijn. Ik maak dan 15 euro naar je over: 7 voor het jurkje, 2 voor verzenden en de rest voor parkeren en de moeite. Hoe laat moet ik je morgen laten weten of ik nog reacties heb? Bedankt in ieder geval voor je reactie!
@Sanell - verder geen reacties gekregen.. dus je begrijpt wel hoe blij ik met je ben Ik zal je even een pb'tje sturen.