Met een wat lange geschiedenis incl miskramen was ik super blij dat ik zwanger was en een mooi kindje heb gekregen. Nu is de wens voor een tweede zeker daar. Zou ik nu meer geluk hebben omdat je zo op internet wel leest dat een lijf het herkend? Inmiddels ben ik wel 9 maanden verder na de bevalling en gezien ik bijna 40 ben is wachten geen optie zeker niet mocht er nu weer een poos overheengaan voor het lukt.
Ik geloofde het nooit en het zal ook niet bij iedereen voorkomen maar hier werkte het wel zo. Al denk ik niet dat je er blind van uit moet gaan en eventueel eerder aan de bel moet trekken? Succes, ik hoop dat je dit keer een minder rotte weg moet bewandelen.
Eerste 8 jaar over gedaan. 2e na 2 maanden raak. Bij ons dus wel maar ik ben ook een beetje bang dat dat toeval is hoor! Ik wens je veel succes. Hopelijk is het gauw raak. Ik kan alleen maar zeggen: beginnen en afwachten!
Nee hoor, sneller zwanger raken van de tweede is een kwestie van toeval! Hopelijk hoef je niet te lang te wachten, succes!
Nee je raakt niet sneller zwanger, je lichaam laat het vaak alleen wel sneller merken als het zo is omdat je dingen herkent. Hier was het zo dat ik bij de eerste bijna een jaar bezig was. Maar daarvoor aan de prikpil geweest en ook nog een heel jaar moeten wachten op een menstruatie die daarna heel erg verschilde. Na de bevalling geen anticonceptie meer gebruikt en eindelijk een stabiele cyclus van exact 28 dagen. Toen we ervoor gingen, wist ik dus ook exact wanneer ik overtijd was en toen was het in ronde 2 al raak. Maar dat was dus puur omdat mn lijf eindelijk geheel ontpilt was en er een stabiele cyclus was. Niet omdat het de 2e keer was
Ik merk er hier niks van, en lijkt het juist of mijn lijf denkt neeeee niet weer en aan de noodrem trekt. Ronde 34 voor ons tweede kindje.
Bij mijn eerste zwangerschap zo'n anderhalf jaar bezig geweest, toen geopereerd en raakte daarna zwanger. Dat is toen misgegaan. Bij de tweede zwangerschap zwanger van 1 keer onveilige seks. De derde ook zwanger van 1 keer onveilige seks.
Hier is het wel sneller gegaan, 1e na 6 maanden en nu in 1x raak. Heb bij de eerste wel een app gebruikt om te zien wanneer Mn eisprong zou zijn. Ik had een onregelmatige cyclus dus is niet heel handig geweest . Toen we om de dag sex hadden was het gelijk raak en dat nu bij de 2e ook gedaan. Veel succes en hopen dat het snel zo mag zijn!
Hier de eerste heeft 25 maanden geduurd daarna 2 x in x zwanger helaas miskramen maar daarna nog 2 gezonde kindjes gekregen bij ons middelste zoontje duurde het 13 maanden en de jongste was in 1 ronde raak
Ik denk ook niet dat een 2e per se sneller gaat. Lees ook veel over dames die uiteindelijk de MMM in gaan voor een 2e terwijl dat bij de 1e niet nodig was. Ik denk inderdaad dat je alleen iets alerter kunt zijn. Meteen beginnen met ov testen, goede voeding etc. Meer kan je niet doen. Succes! Ik hoop snel op goed nieuws!
Iedereen bedankt zover. Wat ik nu wel merk is dat ik voor mijn 1e zwangerschap rond dag 9 al mn eisprong had...en nu al twee x pas positief test en het trekkende gevoel op dag 16/17... De cyclus is nog niet wat het moet zijn helaas. Nu ronde 3....duimen maar weer.
1e x door de pil heen, nu ook de 1e x raak. Ik denk gewoon geluk hebben, en of je samen super vruchtbaar bent ofzo ?