hallo iedereen ben hier al vaker geweest,een hele tijd terug zal mijn verhaaltje even doen. augustus 2006 spiraal laten verwijderen,nov zwanger,helaas ging dat na 8 weken mis we gingen dapper door,april 2007 weer zwanger en weer mis had er toen even helemaal genoeg van. we zijn ondertussen met ronde 19 bezig en het wil maar niet lukken heb een afspraak gemaakt met de huisarts,en die heeft me gelijk door gestuurd naar het ziekenhuis. 26 maart kunnen we gelijk terecht,wat ik wel vreemd vind is dat ik met een lege blaas moet komen. wie heeft dat ook gehad,eerste afspraak en dan gelijk een inwendige echo
ja ik heb dat ook gehad, de eerste afspraak een inwendige echo. ze haalt dan was slijmvlies weg dat word onderzocht in het lab. welkom hier christie
Ja, ik kreeg ook gelijk een inwendige echo..en het fijne, ik wist er van te voren nog niets van ook! Op zich is het wel logisch. Wanneer je eerst alleen een gesprek hebt, en je moet daarna weer een afspraak maken voor een inwendige echo, dan ben je zo weer een paar weken verder. En daar zit je helemaal niet op te wachten, toch? Groetjes!
dat is ook wel weer zo,maar het kwam me wel een beetje rauw op mijn dak. besef het ook nog niet zo dat we nu hulp krijgen,dat er nu weer een tijd aanbreekt dat je er veel mee bezig bent(kindje krijgen) het was iedere maand wel balen als de er weer waren,maar je gaat gewoon door,voor mijn gevoel als je dan in het ziekenhuis onder behandeling bent ,wordt je toch weer op de feiten gedrukt het is zo moeilijk uit te leggen
ik snap het wel. maar naast die ziekenhuis bezoeken kan je ook ng steeds doorgaan met je eigen leven het gaat wel steeds meer om het krijgen van een kindje, maar wij hebben ook nog andere dingen waar we mee bezig zijn hoor maar ik snap dat je dat moeilijk vind. het 'leuke' is er nu wel vanaf.
Klopt. Je wordt er elke keer mee geconfronteerd en dat helemaal niet fijn. Ik voel me altijd heel ellendig als ik er vandaan kom. De zwangerenpoli en de fertiliteitspoli zitten in mijn ziekenhuis naast elkaar en meestal zie je dan dus al die blije mensen die voor het eerst hun kindje gaan zien naast je zitten. Maar goed. Je doet nu in elk geval iets, al kan ik me voorstellen dat je er erg tegenop ziet.
nou inderdaad het leuke is er soms wel even af,mijn man heeft er geen problemen mee het leven gaat door ,maar goed ook