Wie ook eerste week november eerste terugplaatsing gehad?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door vpkaatje, 4 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor mij voor het eerst IVF (Zwolle). Al 3,5 jaar onderweg met Clomid, Puregon, twee operaties, endometriosecystes, vochtcystes etc).
    Dit ging voor het eerst vrij vlot. Twee weken na 150eh Menopur kon ik al Pregnyl 10.000 zetten. Woensdag heb ik de punctie gehad. 12 Follikels; 3 eicellen gevonden. Dag erna bleek: alle drie bevrucht.

Zaterdag terugplaatsing gehad van 6-cellig embryo. Deze is van redelijke kwaliteit; want had eigenlijk al 8-cellig moeten zijn. Verder was er 1 gestopt met delen. En de laatste liet geen celdeling meet zien bij 6 cellen, maar wilden ze nog een dag de kans geven. Ik ga ervan uit dat deze niet meer de vriezer in gaat.

De punctie was vreselijk. Ze hadden me al gewaarschuwd omdat ik endometriose cystes in mijn eierstokken heb; de pijn zou dan meer zijn dan gemiddeld. Ik ben heel wat gewend, dus dacht het valt vast wel iets mee. Maar de tranen liepen gewoon over mijn wangen van de pijn. Afschuwelijke ervaring. Niet alleen het aanprikken deed pijn maar ook het leegzuigen etc.

Nu het spannende wachten en continue van alles opzoeken over slagingskansen etc ik word er helemaal gek van.

Deel Deze Pagina