Omgaan met onzekerheid

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by Lorefien, Dec 22, 2022.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lorefien

Lorefien Lid

Dec 8, 2022
    24
    15
    3
    Female
    Dag Dames!

Ik ben voor het allereerst zwanger en zou vandaag 5weken en 4 dagen ver moeten zijn. Zijn er nog dames die worstelen met onzekerheid of het allemaal wel goed zit en of je echt wel zwanger bent?

Ik weet dat het heel erg raar klinkt maar ik doe bijna dagelijks nog een zwangerschapstest om de bevestiging te zien dat ik echt wel zwanger ben aangezien ik voor de rest nog maar heel weinig voel op dit moment. :roflmao:

Op 5 januari heb ik mijn eerste echo en ik hoop echt dat het zien van dat kleine mensje mijn onzekerheid wat gaat wegnemen... maar tot die tijd: hebben jullie tips? :o:

2. Milou94

Milou94 Fanatiek lid

Sep 2, 2021
    1,310
    1,112
    113
    Female
    Het is heel lastig, maar enige wat je kan doen is afwachten en afleiding zoeken ❤️
    De kwaaltjes kwamen bij mij in week 6

Lorefien likes this.
  3. Anar91

Anar91 Fanatiek lid

Jul 21, 2017
    1,848
    2,309
    113
    Female
    Hallo,
    Ik ben vandaag 5 weken en 3 dagen zwanger en 6 januari mijn eerste echo.

Ik had afgelopen dagen kwaaltjes, gisteren zelfs spugen.
    Vandaag helemaal nergens last van! Kwaaltjes komen en gaan, en had gelezen dat week 6 bij de meeste begon maar bij m'n 2 meiden helemaal geen kwaaltjes gehad.

Helaas heb je het niet in de hand... hoop voor je op goede echo! :) komt vast goed!♡

Lorefien likes this.
  4. Vero0504

Vero0504 VIP lid

Nov 17, 2016
    18,943
    14,995
    113
    Zoek een bezigheidstherapie,leer haken/breien bijv. iets wat voldoende afleidt, niet te fysiek inspannend en bij voorkeur wat oplevert.

Ben je nieuw met breien, de addie rondbreinaalden zijn geweldig zeker als die buik gaandweg groter wordt dan hoef je minder te hannessen met die pennen. :roflmao:

Lorefien likes this.

Share This Page