Vandaag naar de vk geweest en ja hoor, weer iemand die ik niet ken. Er zijn 5 verschillende en als ik thuis moet bevallen vraag ik bij de deur gewoon om een pasje want ik kan die gezichten niet onthouden Vandaag werd me - weer es- duidelijk gemaakt dat ik er "rekening mee moet houden dat ik een groot kindje krijg". Ok. Hoe doe ik dat ? En dat ik veel kg was aangekomen omdat ik "oedeem in mijn ledematen heb". Alsjeblieft. Je bedoelt vocht in de benen ! O, ja. Hierdoor moet ik bellen als 1) het voelt alsof er een band wordt aangespannen. 2) heb ik al niet meer gehoord en 3) het kindje niet meer beweegt. HET KINDJE NIET MEER BEWEEGT ? Potverjoppie , over rustig de laatste week ingaan gesproken. Wat is dit ? Was ik maar eerder van praktijk veranderd want dit is niet de eerste keer met die rare antwoorden. Tja, dat krijg je ervan. De volgende keer maar eerder aan de bel trekken...Nu is het te laat..
Nee , vind het ook niet echt relaxed. Ik heb in het zk gelegen met (voor)weeen en de gynacoloog heeft me verteld om rust te houden tot het eind van de zwangerschap. "Schakel maar de hulptroepen in"zei hij. Mijn vk van vandaag vond dat ik wandelingen moest maken om het vocht kwijt te raken. Toen ik haar vertelde dat ik dit bijna niet volhoud door de vele harde buiken zei ze: "zolang er geen regelmaat in zit, zijn dit geen weeen en kunnen ze geen kwaad". Weet ik schat. Maar het doet wel zeer tijdens die "wandelingetjes". Nou ja. Nog maar effies volhouden . De baby kan hooguit nog 3 weken op zich laten wachten. Ik hoop dat ik voor die tijd nog niemand heb vermoord [-o<
Ik heb ook in een praktijk gezeten met 5 verschillede Vk's! Ik wil bij een eventuele 2e zwangerschap echt niet meer terug! heeft ook met andere dingen te maken, maar ook met de vele verschillende gezichten en ieders eigen andere interpretaties en antwoorden op vragen Succes met de bevalling en vergeet niet de VK zichzelf te laten identificeren!