Hmm dat werkt bij ons toch anders.. Ik ga tich echt m'n mond niet houden omdat ze er toch niet naar luistert. Ben d'r moeder... Niet d'r klasgenootje ofzo Wij zijn wel van het uitleggen maar niet tot het oneindige. Jaar geleden was alles ineens k*t.. Prima maar dat wil ik dus niet horen. En dan wil ik best uitleggen waarom ik dat niet wil horen... Maar zegt ze het dan 2 minuten later weer dan ben ik toch wel vrij simpel... "Ik heb gezegd dat ik dat woord niet meer wilde horen. Volgende keer krijg je gewoon straf." En ja.. Ik waarschuw heus weleens te vaak maar vloeken is heel simpel. Doen we niet! Zal ze ongetwijfeld ooit best gaan doen maar zolang ik daar inspraak in heb... Doet ze het maar gewoon niet.
Ik ben ook vrij streng met lelijke woorden. Ik zeg dan tegen haar lelijke woorden zeg je maar in de klas bij juf. NIet thuis. Dan roept ze meteen ' dan krijg ik straf van juf!" En snapt ze het wel. Of als ze 1 bepaald woord heeft dan zeg ik van nou dan mag je dat woord nu 100x zeggen. dan ga ik dr aanmoedigen, klappen en zeg ik je mag het ook nog opschrijven. Dan vind ze dat allemaal zo raar dat ze dr mee stopt en vind dat ik raar doe haha.