mijn kleine man staat nu al een tijdje los. Nu was mijn vraag: hoe lang het bij jullie kleintjes duurde dat ze de eerste stapjes zetten? Ik ben erg benieuwd naar jullie antwoorden. Vriendelijke groet.
mika stond met 9 maand liep direct overal langs.met 13 maand liep hij los en begint nu af en toe te rennen haha
Mijn zoontje stond met 10 maanden ofzo... En loot nu sids een weekje los..(geen hele km's natuurlijk) En losstaan met 11,5 maand ofzo
Ik zou niet eens meer weten wanneer mijn zoontje stond, hij doet nu wel een paar passen maar totaal ongecontroleerd en trekt alles en iedereen mee in zijn pad haha. Ik verwacht dat het nog wel even duurt voordat hij 'normaal' kan lopen, ondertussen maar op zoek naar een helmpje vrees ik.
Ze stond met 7 maanden, liep overal langs, maar loslopen deed ze pas 5 maanden later. Ze liep wel meteen de hele kamer door, heel stabiel en zelfverzekerd, waarschijnlijk door alle oefeningen langs de bank 5 maanden lang.
Mijn dochter stond met 7,5 maand en zette vorige week ineens 4 stapjes los. Elke keer zijn het nu een paar stapjes, max 4 achter elkaar maar ze wordt er wel behendiger in, loopt met de dag steviger. Dat duurt niet lang meer voor ze de hele kamer rond rent denk ik zo...
Met 7 maanden optrekken tot staan bij de tafels. 8 maanden stappen langs de tafel en met 13 maanden héél af en toe losse stapjes. En met 14 maanden liep hij. Al viel hij nog wel eens en had dan de tafel nodig of iets anders om weer recht op te staan. Sinds een week of twee heeft hij dat ook niet meer nodig en gaat nu zelf staan.
Onze meid ging staan 9 maanden. Lopen langs tafels, stoelen enz al vanaf 10,5 maanden. Los lopen doet ze nog niet. Maar heel af en toe staat ze heel kort los..
Onze dochter is met 10 maanden gaan staan en liep met 14 maanden los Onze zoon is met 8 maanden en 2 dagen gaan staan, en 2 weken later liep hij langs de meubels op, en stak hij over. Met 11,5 maand liep hij los (valhelm was wel zeeeeeeeeeeeeeer wenselijk bij hem geweest).
Ik zie dat het erg verschild per baby. Dus het zou zo kunnen zijn dat mijn kleine morgen loopt maar het zou ook zomaar nog maanden kunnen duren. Grappig dat het zo verschild.
Mijn zoontje stond/liep langs de tafel met zo'n 9 a 10 maanden En met 12 maanden (2 dagen voor zn verjaardag) liep hij goed los Nu met 14 maanden rent hij alleen maar
Heel wisselend volgens mij. Hier stond hij met ongeveer 10 maanden, stond los met 13 maanden en na heel veel oefenen en zelfvertrouwen opbouwen liep hij eindelijk met 16 maanden los. Gek werd ik van al die mensen die maandenlang riepen; nou hij loopt zo los hoor!
Ik heb hier niet bepaald een schoolvoorbeeld. Maar ze ging staan met 6 maanden en liep los met 10 maanden. Heeft gelukkig nog best een poosje geduurd dus